niedziela, 21 października 2012

1st anniversary of Mew, SeeU, Gumi Extend and VY1v3!

Ohayo!~
Dzisiaj mamy wielki dzień, bowiem dzisiaj przypada pierwsza rocznica powstania trzeciej generacji! A to oznacza, że dzisiaj urodziny mają, aż cztery Vocaloidy: Mew, SeeU, Gumi Extend oraz VY1v3!
Ah ten czas szybko leci.^^ Pamiętam jak na starym blogu ogłaszałam rozpoczęcie trzeciej generacji, a dziś na nowym świętuję jego rocznicę na starość biorą mnie sentymenty xD Wszystkim Vocaloidkom życzę pomyślności i w szczególności mojej ulubienicy Mew, większej sławy.^,-
I dziś specjalnie dla was aż cztery piosenki od każdej z nich!
Jeszcze tego samego dnia postaram się opisać najnowszy album dla SeeU, który wyszedł z okazji urodzin. Jednak jeśli nie uda mi się rano to zrobię to albo wieczorem, albo następnego dnia.^^
Sayo~~

2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego, szczególnie tym mało sławnym. Jestem jednym z nielicznych fanów VY1 i dziwi mnie że jest tak mało popularna. Głos ma fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się zdziwisz, bo VY1 jest jedną z najbardziej używanych Vocaloidów. Za to zostało oficjalnie potwierdzone, że drugą najmniej popularną jest właśnie Mew (pierwsza jest Tone Rion).

      Usuń