sobota, 10 listopada 2012

Avanna demo + design

Ohayo!~
Wspaniałe wieści ze świata Engloid'ów! Chciałam z tym jeszcze trochę poczekać, ale nie mogłam wysiedzieć. Ewentualnie uzupełnię wiadomości w dniu jej wydania, albo na Facebooku.

W końcu przyszły wiadomości o Avannie, nowym angielskim Vocaloidzie od Zero-G. Na amerykańskim konwencie Nekocon 15, który odbył się 2-4 listopada, zostało zaprezentowane pierwsze demo dla Avanny. Jest to cover Only Time, który oryginalnie śpiewa bardzo znana wokalistka Enya.
Ilustratorką Avanny jest EmpathP, znana też jako Aki Glancy. 13 sierpnia została ona poproszona, by stworzyć dla niej pracę. Praca została wykonana na przełomie sierpnia i września oraz zostały narzucone pewne poprawki przez firmę. Okazało się jednak, że pierwszy pomysł został odrzucony przez Yamahę, ponieważ nie był on przedstawiony w stylu "anime". Dlatego podjęto decyzje, by przerobić projekt. 8 listopada EmpathP w końcu umieściła swoje prace na Deviant Art.
W oryginalnym projekcie zatwierdzonym przez Zero-G, Avanna miała być elfem i posiadała parę krótkich szpiczastych uszu, jednak, na życzenie Yamahy, zrezygnowano z tego pomysłu. Mimo to, elfie uszy zostały zachowane na rysunku w tle boxartu. EmpathP zostawiła możliwość innym do tworzenia fan artów z nimi lub bez.
Mimo, że wszyscy chcieli, by jej kolor włosów był rudy, firma od razu zastrzegła, że mają być czarne. Podczas tworzenia schematów projektu, sprawdzono jakby wyglądała w rudych włosach i stwierdzono, że dobrze postawili nie wybierając tego koloru.
Strój Avanny był zainspirowany czasami Rzymsko-Brytyjskimi, kiedy to w pierwszym wieku na Wyspach Brytyjskich panowało Imperium Rzymskie. Małe kwiatki na stroju przedstawiają koniczynki, które mają wskazywać na jej Irlandzkie pochodzenie. Pierścienie wokół jej tali unoszą się i obracają kiedy śpiewa, kiedy tego nie robi, wiszą swobodnie. Niebieskie kamienie na pierścieniach, spódnicy, nadgarstkach i przy zapięciu płaszcza to Topaz. Oficjalny wiek Avanny szacowany jest na 18 lat.
Avanna w pierwszym projekcie miała być Elfem

Nie mogę doczekać się kiedy wyjdzie normalne demo umieszczone w internecie, nienagrane przez kamerę. Jej głos już mi się bardzo podoba, ale te lekkie szumy psują cały efekt. Tak czy siak czekam na jej premierę! Ciekawą rzeczą jaką zauważyłam jest, że amerykański fandom zachwyca się jej postacią mówiąc, że jest idealna i nie ma co poprawiać, natomiast polski (bo nie wiem jak reszta europy) w większości narzeka, albo twierdzi, że przydałoby się tu i ówdzie poprawić.  Ja osobiście nie mam zdania na ten temat, jednak szkoda, że Yamaha narzuca teraz wszystkim nowym nie japońskim Vocaloidom, mangowy wygląd. Wiem, że to wszystko przez nieudaną reklamę Bruna i Clary, chociaż ja na ich wygląd nie narzekałam, ale jednak jeśli znalazło by się złoty środek, to na pewno w końcu by wyszło coś pięknego.^^
Uh... pierwszy raz taka długa mowa końcowa mi wyszła. xD
Sayo~~

4 komentarze:

  1. A ja właśnie się cieszę,że wszystkie Vocaloidy mają mangowy wygląd. Znając Amerykanów, gdyby nie ten japoński akcent, zaraz by było że Vocaloidy tak naprawdę pochodzą z Ameryki lub innego kraju .-. Jako elf,wyglądałaby uroczo *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angielskie Vocaloidy są brytyjskiego pochodzenia, tylko Oliver jest mieszanką amerykańsko-brytyjską, dlatego też amerykanie nie mają nic do gadania.

      Usuń
  2. Miała być rudą elfką? Dlaczego to odrzucono? Rude włosy wiem, ale elfie uszy? Ciekawi mnie tylko jaki był pierwotny wygląd Avany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł z rudymi włosami odpadł zanim nawet powstał. Sama jestem ciekawa jak wyglądała pierwotnie.

      Usuń