poniedziałek, 14 stycznia 2013

Prima 5th anniversary

Ohayo!~
Uh... przepraszam za nieodzywanie się, no ale tak wyszło, że przyjechała rodzinka z Anglii i mam teraz naprawdę słaby dostęp do komputera. >.>" Wczoraj miałam 21 urodziny, tak taka stara już jestem -,-", i tak wyszło, że nie zdążyłam się tym pochwalić.^^"
Ale kogo to obchodzi, skoro dziś piąte urodziny obchodzi Prima! xD I proszę w tym roku zdążyłam xD
Wszystkiego najlepszego dla niej i w ramach urodzin oczywiście piosenka od niej, I still haven't found what I'm looking for.
Już za niedługo, może nawet jutro, dodam nowego posta o bardzo ciekawej serii o której kiedyś pisałam na starym blogu. ^,- Jestem ciekawa czy pamiętacie jaka to była. xD Saga zła też niedługo się pojawi oraz kolejny Vocaloid. Mam nadzieje, że w tym miesiącu się ze wszystkim wyrobię. >.>"
Sayo~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz