niedziela, 22 grudnia 2013

Anniversaries, anniversaries, aniversaries!~~

Ohayo!~~
Teraz tych rocznic to się sypnie!~~ Zacznę od spóźnionej, bo niestety w okresie przedświątecznym przedłużyli mi godziny pracy. >.>" Jak to mówi mój profesor od prahistori "dasent mater".~~ XD

Wczoraj (21.12) obchodziliśmy drugą rocznicę Olivera!~ Wszystkiego najlepszego dla niego i Jamesa. ^^ I tradycyjnie piosenka, Ice Sculptures i jeszcze taka niespodzianka, bo musiałam~~.
Natomiast dzisiaj mamy tych rocznic trochę więcej. Zaczniemy od pierwszej. Dzisiaj swoją czwartą rocznicę obchodzi Big Al, największy Vocaloidowy seksiak!~~ xD Sto lat Al i mimo, że jednak Yohioloid zajął twoje miejsce w mojej magicznej piątce, to nadal cię wielbię. x3 Piosenką od niego będzie Fr@cture, chociaż nie wiem czy przypadkiem na starym blogu jej nie dawałam? Mniejsza stary blog to przeszłość. xD
Swoją drugą rocznicę obchodzą też CUL i Yuzuki Yukari. Dla nich też wszystkiego najlepszego!~~ Piosenka od CUL, Dark Side.
Piosenka od Yuzuki, Luna Virus+.
I ostatnią rocznicą dzisiaj na sam koniec jest pierwsza rocznica Avanny. Niech jej się dobrze wiedzie przez kolejny rok.~~ Ostatnią piosenką na dzisiaj dla was jest Unemotive Entity.
A ja idę spać.~~ Do zobaczenia!
Sayo!~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz