czwartek, 10 lipca 2014

Luo Tianyi and YANHE's Birthday Celebration (2014)

Ohayo!~~
Dzisiaj już się na FP tłumaczyłam, ale napiszę jeszcze raz. Miałam mieć dużo wolnego, a wyszło jak zwykle. Głupie zdarzenia losowe. -,-" Od ponad tygodnia zajmuję się chorą babcią plus pracuję (ale to drugie to nie nowość akurat). A o temacie dowiedziałam się w ubiegły piątek przeglądając wiki na telefonie podczas 20 minutowej przerwy w pracy. >.>" Myślałam, że zdążę i dam wam jeszcze trochę czasu, jeśli ktoś byłby zainteresowany, ale nie zdążyłam. Q^Q Zostałam już za to skrzyczana. Ale przejdę do sedna sprawy.

Jutro i pojutrze chińska firma Shanghai he Nian będzie obchodzić dwie rocznice swoich produktów: pierwszą rocznicę wydania YANHE oraz drugą Luo Tianyi. Z tej okazji został zorganizowany konkurs, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie w czym jest dobry. Zainteresowani muszą wykonać do wyboru ilustrację, Cosplay lub krótki filmik z użyciem limitowanej aplikacji Luo Tianyi AR app i wysłać swoją pracę do VOCANESE.

Zasady:

  • Tematem prac jest uczczenie urodzin Tianyi i YANHE. 
  • W pracach muzycznych dozwolone jest tworzenie oryginalnych piosenek jak i coverów z użyciem tylko tych dwóch Vocaloidek w parze lub pojedynczo. 
  • Ilustracje muszą być cyfrowe. Dozwolone jest przedstawienie postaci Luo Tianyi, YANHE, Mo Qingxian, Zhiyu Moke, Yuezheng Ling i/lub Yuezheng Longya.
  • W Cosplayach musi być przedstawiona jedna lub więcej z wymienionych wyżej postaci. 
  • Film musi być w formacie AVI, WMV lub MP4 w rozmiarze do 200MB.
  • W celu wzięcia udziału należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który dostępny jest do pobrania na stronie głównej organizatora lub za pośrednictwem profilu na Facebooku VOCANESE. 
Nagroda:
Będą to limitowane pamiątki od firmy za najbardziej popularne prace. Serio? Wysilili się z tą nagrodą xD

Prace będą publikowane na stronie PPTV oraz stronie VOCANESE, gdzie będzie można je sobie obejrzeć. Konkurs trwa od 10 czerwca do 10 lipca 2014. Zabijcie mnie za to, że szybciej nie dałam rady wam o tym powiedzieć. ._."

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest tutaj tylko w języku chińskim! Niestety mój tłumacz jest na tyle bystry co ja, że nie dam rady go przetłumaczyć. 
Prace i formularz należy wysłać na mail vocanese@sh-henian.com. W temacie trzeba wpisać: 【庆生作品】【作品性质】【创作日期】, czyli pierwsze to numer pracy jaką wybraliśmy, data kiedy została wykonana oraz rodzaj pracy (chociaż nie wiem czy dobrze mi to tłumacz przetłumaczył >.>"). 

Przeglądając prace zachwyciłam się najbardziej Cosplayami, są naprawdę świetne.^^ Ilustracje również, ale muzyki jeszcze nie słuchałam, bo strona nie chce mi się otwierać w tej zakładce. >.>"

I w temacie konkursu to wszystko. *pada na glebę* Bardzo was jeszcze raz przepraszam za spóźnienie. ._." Wynagrodzę wam to jakoś, tylko nie wiem jeszcze jak. ^^"
Sayo~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz