piątek, 8 sierpnia 2014

UTAU Tsukishiro Hakupo

Ohayo!~~
Dzisiaj obiecany post o Hakupo. W sumie bardzo się cieszę, że to od niego zaczynam, bo jest jednym z moich ulubieńców. x3 Wspominałam przy Sōhō, że będę o nim pisać, ale nie wiedziałam, że zabierze mi to tyle czasu. A chciałam przed wykopkami napisać o nim i o Karasu (cóż... poczeka do września >.>").
Nie zwlekając dłużej przechodzę do sedna. ^^

Tsukishiro Hakupo
Lub inaczej Hakuapoid. Jest to UTAU o męskim głosie. Ma 18 lat, mierzy 174 cm (skubaniec niższy ode mnie o 2 cm xD) i waży 53 kg (ale za to sporo lżejszy -,-"). Urodziny obchodzi 8 maja. Jego datą wydania przyjmuję się także 8 maja, jako rozpoczęcie projektu. Jego twórcą i dawcą głosu jest Hakua Tsukishiro, znany też jako Hoken-Taiiku-P. Ilustratorem pierwszej oficjalnej ilustracji jest Kazekusuri, a drugiej Natsuki. Niestety nie znalazłam nic o znaczeniu jego imienia, chociaż wyraźnie widać, że brzmi ono niemal identycznie jak jego twórcy.
Ma on krótkie lekko kręcone czarne włosy oraz pomarańczowo-zielone oczy. Paznokcie ma koloru pomarańczowego, jednak jeden z paznokci w obu dłoniach jest koloru zielonego (nie będę już dociekać który co i jak xD).
Pierwsza ilustracja.
Ubrany jest w strój przypominający (przynajmniej dla mnie xD) frak. Nosi białą koszulę pod czarną marynarką bez rękawków. Jego spodnie na lewej nogawce mają emblemat z nutami, natomiast prawa jest krótsza z możliwością podczepienia reszty nogawki (uh sama mam takie na dwóch nogawkach, ale jak dokładnie się to zwie nie wiem. xD W sumie to nie blog modowy tylko o Vocsach, who cares?! xD) Na prawej ręce ma oddzielny czarny rękawek (charakterystyczny dla większości UTAU), a na lewej krótką rękawiczkę bez palców z motywem zielono pomarańczowej klawiatury pianina. Ten sam motyw znajdziemy też na jego koszuli i słuchawkach. Do tego krótkie czarno-pomarańczowe buty i oczywiście nie mogę zapomnieć o pomarańczowym krawacie i pasku.^^
Druga ilustracja.
13 maja 2013 roku Natsuki przygotował(a) (ah te obupłciowe imiona) dla niego nową ilustrację.
Schemat wygląda podobnie. Jest to strój przypominający frak jednak różni się detalami. Przybywa więcej bieli, ale nadal z charakterystycznymi dla niego elementami pomarańczowo-zielonymi. Górna część fraku to marynarka z krótkim lewym rękawkiem, natomiast prawy jest już dłuższy i zastępuje ten oddzielny z poprzedniego wizerunku. Pod spodem nosi białą koszulę z kołnierzykiem, który "żyje własnym życiem", czyli raz jest ładnie ułożony, a raz sterczy do góry i oczywiście pomarańczowy krawat. Doczepiana nogawka w spodniach jest wyraźniejsza i widać więcej elementów łączenia. Natomiast na drugiej przybywa więcej nut. Buty się troszkę wydłużają, ale nie widać tego, gdyż są zasłonięte za nogawkami, posiadają białe klamerki i gwiazdki. (Mru~~) Oczywiście nie zabraknie też krótkiej czarnej rękawiczki bez palców z białym mankietem z motywem pomarańczowo-zielonej klawiatury pianina. Jego słuchawki robią się nowocześniejsze i przybierają białego koloru.
Jego charakterystycznym przedmiotem jest Takoyaki, jest to potrawa z ciasta i ośmiornicy w formie kulki (mniam jadłabym~~). Lubi Takoyaki oraz Takomaru, jego latającą maskotkę w kształcie Takoyaki. Jest przyjazną i optymistyczną osobą z pozytywnym podejściem do świata. Jest raczej leniwy i rzadko pokazuje gniew, no chyba że ktoś pierwszy będzie dla niego nieuprzejmy. Nienawidzi skomplikowanych rzeczy, woli prostotę w każdej postaci. Do innych ludzi pochodzi jak do kumpla, niezależnie od płci. Jest też homoseksualistą. (Auć... tu mnie zabolało. ;< Ja to mam szczęście zawsze. xD) 
Ilustracja od Yuukara
(Dum dum dum... czyli część gdzie zawsze robię błędy xD)
Jego ranga to C3-C5, a tempo wynosi 80-170. Jego głos nadaje się do typowo rockowych piosenek, jednak zdążyłam już znaleźć go w innych gatunkach gdzie brzmiał równie dobrze.^^ Aktualnie posiada 6 voice banków:

  • "Tandoku-on" (oryginalny, stały dźwięk) wersja 1.0 - wydany 8 maja 2010
  • "Tandoku-on" wersja 2.0, który jest ulepszoną wersją 1.0 (jest czystszy) - wydany 8 maja 2011
  • "Renzoku-on" (ciągły dźwięk) wersja 1.0  (posiada skalę D4-F2) - 11 grudnia 2010
  •  Whisper - wydany 18 sierpnia 2011
  • "Renzoku-on" wersja 2.0 zwany także「叫音源」(w żaden sposób nie chce mi to się przetłumaczyć >.>") (w skali G4, by mógł krzyczeć) - wydany 11 maja 2013
  • CVVC "Jaku-Ongen" do różnego rodzaju szeptów - wydany 15 marca 2014
(Wybaczcie moje koślawe tłumaczenia związane z jego vb, ale tłumaczone z japońskiego na angielski i niemiecki, by łatwiej mi było tłumaczyć sobie na polski^^")

Wszystkie jego vb można pobrać na jego oficjalnej stronie
Ilustracja od Bukku makuo
I żeby już go nie męczyć, kilka jego piosenek jakie wpadły mi w ucho i nie tylko:
      Co ja mogę jeszcze dodać? Ah tak Hakupo posiada także z cztery własne albumy wydane przez jego twórcę. 
      I tyle w tym temacie.~~ Wymęczyłam go przez 4h, tłumacząc sam tekst. xD Jutro będzie Rana, którą całe szczęście zaczęłam powoli sobie przygotowywać. x3 To by było na tyle.

      Sayo!~~

      Brak komentarzy:

      Prześlij komentarz