niedziela, 5 października 2014

Gachapoid Illustrations Contest

Ohayo!~~
Dosłownie dzisiaj znalazłam te informacje o kolejnym konkursie. ^^" Jest on mało skomplikowany do wytłumaczenia, więc powinnam się wyrobić przed pójściem do pracy. x3

Gachapoid Illustrations Contest
Jest to konkurs prowadzony przez firmę Internet Co., Ltd. ogłoszony 17 września i trwający do 20 października 2014, aby uczcić wydanie Gachapoid V3. Zasady są proste. By wziąć udział, wystarczy stworzyć ilustrację przedstawiającą Ryuto i umieścić na siostrzanej stronie Niconico Video, Niconico Seiga. Wśród wszystkich zgłoszeń zostanie wyłonionych dziesięć kandydatów, którzy otrzymają pakiet CD "Gachapin x VOCALOID".
Zasady

  • Plik musi być w formacie JPG/PNG, a jego rozmiar nie może przekraczać 10 MB. 
  • Każda praca musi zostać otagowana hasłem "ガチャッポイドイラストコンテスト". 
  • Po za Ryuto dozwolone są inne postacie Vocaloidów należące do firmy Internet Co., Ltd.
Żeby opublikować swoją pracę, należy wcześniej zalogować się na stronie Niconico Seiga (chyba że jest się posiadaczem już konta na Niconico Video). Praca nie może być wcześniej publikowana na innych stronach, zawierać treści związane z przemocą, obscenicznych lub dyskryminować osoby trzecie. Jeśli praca nie będzie spełniała wymogów, zostanie ona zdyskwalifikowana. 

Nagrody
Nagrodami dla zwycięzców będzie specjalna przesyłka pełna nagród. W sumie nie wiem co to ma znaczyć, ale zapewne chodzi o masę gadżetów. xD Zwycięzcy zostaną poinformowanie drogą mailową.

Swoje prace można umieszczać na stronie za pomocą tego formularza.

  1. Wybór pracy (obowiązkowe)
  2. Tytuł obrazu (do 48 znaków)
  3. Opis (do 1000 znaków)
  4. Kategoria (obowiązkowe)
  5. Tagi (tutaj należy wpisać hasło "ガチャッポイドイラストコンテスト")
  6. Ustawienia prywatności (publiczne / prywatne)
Tutaj możecie obejrzeć galerię już opublikowanych prac konkursowych. 

Czasu jeszcze zostało w miarę dużo, więc jeśli ktoś jest zainteresowany, zachęcam śmiało. ^^ 
No i proszę wyrobiłam się z czasem i w między czasie obejrzałam "Małą syrenkę". xD 
Przyznam wam się, że kiedy opisywałam dla was tą aplikację na telefony, znalazłam jeszcze jedną grę na PC, o której zdążyłam już wspomnieć na FP. Jest wciągająca i polecam ją każdemu, a zwłaszcza fanom takich gier jak Ib czy Mad Father. A dla tych co nie śledzą postów na FP (polecam szybko to zrobić, okienko do niego znajduje się w menu po prawej~~), gra nazywa się CaNDLE.
Dobra ja się zbieram do pracy. 
Sayo~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz