wtorek, 14 sierpnia 2012

Album EXIT TUNES PRESENTS Vocaloconnection

Ohayo~!
Jeszcze dziś chcę wam przedstawić kolejny nowy album. 

Vocaloconnection jest dziesiątym albumem z tej firmy. Został wydany 1 sierpnia tego roku.  Na płycie znajdują się najsłynniejsze utwory ostatnich miesięcy, najbardziej znanych producentów takich jak: CosMo, Akuno-P, Hitoshizuku-P, Otetsu, Kemu, 40meter-P i innych. Nowością na płycie ma być pojawienie się IA. 
Okładkę wykonał Hidari. Album ma kosztować 2 000 yenów. Płyta dostępna na amazonie.

Trak list:
1.   Gumi - Ikasama Life Game
2.   Vocaloids - 「Crazy ∞ nighT」
3.   Gumi - セツナトリップ
4.   Hatsune Miku - This is Happiness and peace of
      Mind Committee
5.   Gumi - ハートブレイク・ヘッドライン
6.   IA - A Talle of Trillion Year and a night
7.   Hatsune Miku - Black Board
8.   Gumi - 恋愛勇者
9.   Hatsune Miku - 0→∞への跳動
10. Hatsune Miku - Moon
11. Kagamine Len - マジカル☆ぬこレンレン
12. Kagamine Rin - のろいのめか゛ね ~ 
      Stray girl in her lenses
13. Kaito - DIVERSITY
14. Meiko - Escape of Salmhofer the Witch
15. Kagamine Len & Rin - 再教育
16. Megurine Luka - Life Exhibition
17. Hatsune Miku - Hello World Kazemachi
18. Hatsune Miku - Bitter

Album ten zawiera także stronę promocyjną. Na niej można znaleźć fragmenty piosenek i PV, pobrać tapetę na pulpit oraz smartphona, a także zagrać w specjalną grę.
Gra polega na ułożeniu kostek z postaciami Vocaloidów, tak by wyszła z tego wieża, Jednak trzeba uważać, ponieważ źle ułożony klocek może spaść i trzeba całą budowle zacząć od nowa. Po za klockami, pojawiają się też skrzynie z bonusami w postaci figurek Miku. W tle gry leci muzyka z albumu. Gra nie jest skomplikowana, ale wciąga.^^ 

To by było na tyle. ^^
Sayo~~

16 komentarzy:

  1. Hehehe, fajna gra. Moja mama ma podobną na telefonie. Szkoda, że jest tylko jedno życie...
    Jaki jest Twój rekord?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 25 klocków i 6 combo ^^ Z figurek brakuje już mi tylko trzech ^,-

      Usuń
  2. Ja niestety gram od początku, bo ten pierwszy raz był na komputerze siostry... (;へ:)
    Najbardziej podoba mi się "This is Happiness and peace of Mind Committee", tylko w wersji 96neko (#`ε´#ゞ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się ona bardzo podoba ^^ Ja jednak wolę wersje Sukone Tei w duecie z Lenem. Jest bardziej psychiczna xD

      Usuń
    2. Muszę poszukać, bo tej wersji jeszcze nie słyszałam.
      Wczoraj siedziałam i grałam, aż uzbierałam wszystkie figurki.

      Usuń
    3. Ja gram od czasu do czasu, pobiłam swój rekord o 15 skrzynek xD Ale chyba jeszcze wszystkich figurek nie zebrałam XD

      Usuń
  3. Mój rekord to 45. Poprawiłam go tylko o 2 skrzynki D:
    Ale i tak pochwaliłam się na Twitterze. Jak widzę, ze jestem blisko mojego rekordu to strasznie się denerwuję, że upuszczę skrzynkę i nie będzie nowego rekordu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś o tym wiem xD Dlatego nie patrzę na swój wynik ^^"
      A i zebrałam już wszystkie figurki xD

      Usuń
    2. Gratulacje :3
      To patrzenie na wynik jest silniejsze ode mnie.

      Usuń
    3. A dziękujęm x3
      Strasznie nie? xD

      Usuń
    4. Prawda :D
      Nawet patrzę kątem oka i widzę dokładny wynik. Nawet jak nie chcę to coś zobaczę xD
      Udostępniasz swoje wyniki w rankingu? Jeśli tak, to jaki masz nick i pod którą pozycją jesteś?:3

      Usuń
    5. Nie udostępniam... nie chce mi się xD Gram for fun... no chyba, że uda mi się naprawdę jakiś konkretny osiągnąć to w tedy na pewno wrzucę x3

      Usuń
    6. Ja jak zdobędę nowy rekord to od razu publikuję w rankingu i piszę Tweeta. xD

      Usuń
    7. A ja nie mam Tweetera, nie potrzebny mi xD

      Usuń
    8. Ja nie mam Facebooka, więc nadrabiam Twetterem xD
      Lubię pisać o tym, co lubię, co robię, czego słucham i co się u mnie dzieje. :3

      Usuń