poniedziałek, 13 sierpnia 2012

New limited edition Vocaloid Galaco

Ohayo~!
Notka z serii "zapomniało mi się". ^^"
Moje zapominalstwo sięga czasami zenitu, ale obiecuję to jakoś wynagrodzić, jak mi się jakoś uda.^^

Kiedyś, jeszcze na starym blogu zdążyłam wspomnieć, a w tamtym miesiącu coś skromnego dodać o Galaco. Dobra wiadomość jest taka, że już od 5 sierpnia osoby, które wygrały w konkursie, uzyskały kod umożliwiający do pobrania jej VB. Została ona rozdana aż 679 osobą, a czas jaki mają, by ją pobrać to 31 grudnia.
Jeszcze tego samego dnia posypało się nowymi piosenkami dla niej oraz coverami. Jej głos może nie robi jakiejś większej rewelacji, gdyż przypomina on zmodyfikowany głos CUL, ale jest znośny. ^^
Nadaje się do ballad i wolniejszych skocznych kawałków, ale jednak posiada też liczne szybsze kawałki.

Na koniec kilka wybranych piosenek:
1. Lovely Secret
2. The Seventeen-Year-Old Reaper
3. Primadonna ft. IA
4. Leaving Donna
5. -ERROR
6. Is it a perfect world?
7. Prism 
Sądzę, że tyle wam starczy. ^,-

To by było na tyle. Co o niej sądzicie?
Jak dla mnie jest znośna. ^^"
Sayo~~

2 komentarze:

  1. Jak na limitowanego vocaloida, to mogli się bardziej postarać.
    Przepraszam Galaco, ale to moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mogli, ale cóż... Chociaż znam parę osób co się nią zachwyca xD

      Usuń