piątek, 21 września 2012

Oficjalny Fan Page bloga!

Ohayo!~
Krótkie ogłoszenie parafialne.^^
Otóż postanowiłam jednak założyć ten Fan Page na okres próbny. Jeśli się uda osiągnąć chociaż 20-30 like'ów w przeciągu miesiąca jak zwykle pełna optymizmu ja xD, strona zostaje, a jak się nie uda... cóż pożyjemy zobaczymy.^,-

Na oficjalnej stronie, po za umieszczaniem aktualnych postów, będę dodawać krótkie aktualne informacje, ciekawe linki do stron, piosenek i zdjęć. Na specjalne życzenie mogę też zrobić komuś reklamę, ale tylko blogom, nie koniecznie poświęconą Vocaloidom, jednak treść musi także i mnie zainteresować, a ja jestem wybredna. ^.- Mam nadzieję, że pomysł się przyjmie i sprawi same korzyści dla mnie jak i dla was.^^
Po prawej stronie, pod kontaktami ze mną, znajdziecie specjalny Like Box, który przekieruję was na stronę.
Trzymajcie kciuki!
Sayo~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz