piątek, 14 września 2012

UTAU Matsudappoiyo

Ohayo!~
Leniwiec AnaRena kłania się po dziesięciodniowej nieuzasadnionej nieobecności.^^ Cóż zdarza się każdemu, a mnie to już praktycznie prawie zawsze. xD Zastój ten był spowodowany tym, iż szczerze nie wiedziałam o czym mam pisać, a do sagi zła znowu podchodzę jak do jeża. xD Dlatego dziś opiszę jednego z genialnych Utauloidów jakie kiedykolwiek powstały.

Matsudappoiyo
Jest jednym z najsławniejszych Utauloidów jakie powstały. Jest to głos męski powstały 20 marca 2009r.
Imię Matsuda dostał od swojego twórcy, natomiast Poiyo znaczy "Wydaję się" lub "To znaczy". Dodając łącznik っ jego imię można przetłumaczyć na "On brzmi jak Matsuda".
Jego twórcą i VP jest Matsuda Mattsun. Ma 18 lat oraz 162 cm. Ma jasno niebieskie włosy z białymi końcówkami i czerwone oczy, okazjonalnie nosi słuchawki. Jego ubiór to zwykła biała koszula, niebieski krawat oraz czarne spodnie. Nosi też na nadgarstkach czarne ocieplacze z niebieskimi paskami. Lubi napoje jagodowe oraz spać. Nie lubi łopianu. Nie ma określonego charakterystycznego przedmiotu, chociaż mówi się o lodach typu Popsicle oraz jasnoniebieskiej elektronicznej gitarze.
Charakter Matsudappoiyo może wydawać się typu kuudere, czyli zimnego na zewnątrz oraz łagodnego w środku, ale może też nagle zmienić swoją osobowość na yandere, czyli osobę która wygląda na spokojną i kochającą i nagle wybucha stając się chory psychicznie, na szczęście zdarza mu się to w nielicznych przypadkach. Postrzegany jest jako osoba leniwa, lubiąca co chwila ucinać sobie drzemki. Ah to dlatego tak go polubiłam.^^ Ciągnie swój do swego.^,-  Jego ulubionym powiedzeniem jest "Yaruki? Nēyo", co można przetłumaczyć na  "Motywacja? Żadna".
Jego głos jest dostępny w kilku wersjach: Act 1, Act 3, VCV (Heart, Power, Against, Normal, Vague i Edge) oraz CV (Heart, Power, Against, Normal, Honest i Warm).
Kilka jego piosenek:
Hankou Seimei - Act 1
Envy - Act 3
BC - VCV Edge
1/6 -Out of the Gravity- - VCV Heart feat. Hatsune Miku
Super Hero - VCV Power
Bacterial Contamination - VCV Against
Left-Behind City - VCV Normal (z użyciem także Power, Heart i Against)
What's Color?
Resztę VB jest ciężko znaleźć ograniczając się tylko szukaniu na YT.^^"

Szczerze, kiedy znalazłam arty z jego postacią pomyślałam, że to kolejny Fanloid zrobiony na wzór Kaito, ale to były czasy kiedy "raczkowałam" w świecie Vocaloid.^^" Bardzo lubię jego głos, ale gryzie mnie to, że jak próbuję przeczytaj jego imię to mi się język plącze. xD A wy co o nim sądzicie?
Sayo~~

2 komentarze:

  1. Uch, ja kiedy pierwszy ras ko spotkałem przeczytałem "Masturbopoiyo". A głos ma bardzo fajny, niewiele jest UTAU z naprawdę męskim głosem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha i od razu wiadomo o czym człowiek myśli. xD Nie no żarty.^,-
      Tak to prawda jest nie wiele takich, którzy mają taki porządny męski głos. Zwłaszcza słychać to w Edge.^^

      Usuń