wtorek, 4 grudnia 2012

3rd anniversary SF-A2 Miki, Kaai Yuki, Hiyama Kiyoteru, Tsukuyomi Shouta & Ai!

Ohayo!~
W tym miesiącu będzie bardzo dużo rocznic, więc jak nie będziecie wiedzieli za kogo wypić zdrowie to spójrzcie w kalendarz, może akurat któryś z Vocaloidów obchodzi rocznicę. xD
Dzisiaj obchodzimy trzecią rocznicę pierwszych Vocaloidów i Voiceroidów od AH-Software! Wszystkiego najlepszego dla SF-A2 miki, Kaai Yuki i Hiyamy Kiyoteru oraz dla Tsukuyomi Shouty i Ai. Nie ma to jak domowe przedszkole. xD
Nie mogłam znaleźć nic ładnego dla nich we spólnym wykonaniu, dlatego też macie aż trzy piosenki!
SF-A2 miki - Lience
Kaai Yuki - Shooting ☆ Star
Hiyama Kiyoteru - Brilliant EVE
Nie zapominajmy jednak o Shoucie i Ai! Kiedyś mówiłam, że Voiceroidy nie potrafią śpiewać, prawda? Haha widać jak ludzie potrafią być uparci. ^^
Nie jestem pewna czy w tym tygodniu się jeszcze odezwę, bo mam trzy dni roboty na noc, a w ten weekend  jest Hellcon na którym mnie nie może zabraknąć.^^ Zobaczymy, może uda mi się któregoś dnia wstać wcześniej to, napiszę o jakimś ciekawym UTAU. Pytanie brzmi tylko o jakim? >.>" Jakieś sugestie?
Sayo~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz