środa, 5 grudnia 2012

A new member of Vocaloid - Mayu!

Ohayo!~
Dziś z radością mogę powiedzieć, że w końcu się doczekaliśmy, bowiem do rodziny Vocaloid dołączyła w końcu Mayu! Jestem ciekawa czy ta reklama sprawiła, że zainteresowanie nią wzrośnie, czy nagle zmaleje, chociaż te pierwsze pół miliona wyświetleń na NND piechotą nie chodzi, więc kto wie? Może Miku w końcu doczekała się konkurencji? ^^
Mayu jest dostępna od dłuższego czasu na Amazonie. Kosztuje 11 500 jenów, a po za jej VB w pakiecie dostępny jest dwupłytowy album z jej piosenkami oraz zawieszki do telefonów i karty.
W albumie znalazło się aż 31 piosenek, plus 2 bonusy w postaci pierwszych demówek: Ama no Jaku i One more Time.  
Odsłuch całego albumu:
Na koniec jeszcze lista dostępnych piosenek, które znajdą się w albumie, dema i nie tylko:
164 - Ama no Jaku
EXIT TUNES - Caramel Sugar
Starving Trancer - One more Time 
Ryu - Dreamin
DeadBall-P - Sea of Formalin
DJ UTO - I Wish
____-P (underbar-P) - Sprout Woman
Fuwari-P - Our Beginning
Akuno-P - Bloody Switch
Butterfly-P - Star Bright
Dixie Flatline - Deception and Stuffed Toys
P-chick -  Cross Scissors
Otsu-P - Innovation ft. IA
164 - Blue
Nie wiem jak wy, ale ja nie mogłam doczekać się tej premiery.^^ Jestem ciekawa, co szczęśliwi nabywcy z nią zrobią oraz jakie pierwsze covery będzie wykonywać (obstawiam, że albo Amai Kotoba albo Magnet'a, ale z kim to nie mam pojęcia). Um... wracam na ziemię. Jutro może przed pracą postaram się o jakimś UTAU napisać.^^ Jakieś propozycje, czy mam sama wybrać i znowu dać wam obrazek na fan page'u do głosowania? Piszcie! 
Sayo~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz