czwartek, 21 lutego 2013

Album Minna Shiawase Ninare!

Ohayo!~
Pierwszy post z listy, którą wymieniłam wcześniej, zacznę od albumu. ^^ Coś krótkiego, ale wartego uwagi, no i żeby to dało mi jakiegoś kopa na rozpęd, żeby bardziej mi się chciało, jak mi się nie chce. xD Ah błogie lenistwo~~ ZOSTAW MNIE W SPOKOJU! XD

Niedługo ma zostać wydany najnowszy album pod patronatem Exit Tunes oraz ma to być pierwszy wielki album od Utata-P. Będzie on zawierał dużą ilość nieznanych dotąd jego utworów oraz tych które zdobyły wielką popularność i ponad milion wejść na NND. Mowa tutaj o jego słynnej serii Happiness. Piosenki będą wykonywały Hatsune Miku, Mayu oraz Yuzuki Yukari. Album ma zostać wydany 17 kwietnia 2013 roku i ma kosztować 2000 jenów (ok 66 zł). Ilustrację do okładki albumu wykonał Wogura. Album do nabycia na Amazonie.

Track List:
1.  Mayu - re:Try -MAYU edit-
2.  Hatsune Miku - This is the Happiness
     and Peace of Mind Committee.
3.  Hatsune Miku - I Found it, a Way to
     Become Happy Forever.
4.  Mayu - My Earnest Unrequited Love,
     This Small Happiness I Wish To Bear
     Fruit.
5.  Yuzuki Yukari - Sekaiichi Koufuku ni
     Nareru Basutsuaa
6.  Hatsune Miku - ブランダズ -Brand as-
7.  Hatsune Miku - Yume Janai, Uso Janai,
     Me no Mae ni Aru Shiawase na Joukei.
8.  Mayu & Yuzuki Yukari - Yamada wo
     Nerau Satou no Kage ni Hisomu Suzuki
     wo Ayatsuru Tanaka
9.  Yuzuki Yukari - Kimi ga Nozonda,
     Surechigai no Shiawase.
10. Mayu - Anata no Koe, Kikoete Imasu.
11. Mayu - Boku wa Yuusha ni Eraba Reta!
12. Mayu - I'm Sorry I Love You ver MAYU
13. Mayu - Sanri no Kawaii Shimai to, Tsuribashi no Shita ni Hisomu Mono.
14. Yuzuki Yukari - Shiawase ni Nare ru Kakushi Komando ga Arurashī
15. Hatsune Miku - rotceV ynitseD
16. Yuzuki Yukari - Sekizuieki Hatsukari Ressha

Do albumów od Exit Tunes zawsze dodawane są jakieś prezenty i tym razem nie jest inaczej. Do albumu dodawane są te oto śliczne zawieszki (nie wiem jak to inaczej nazwać xD), z chibi postaciami, które także narysował Wogura.
Um... i to dziś na tyle.^^ Nie mam zielonego pojęcia jakie UTAU opisać. x,X Jakieś propozycje? Czy znowu mam robić głosowania na fan page'u? xD Piszcie, bo ja nie jestem wróżką i w myślach nie czytam. xD
Sayo~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz