piątek, 15 lutego 2013

Kaito V3: Append & English

Ohayo!~
Nadszedł ten oczekiwany długo moment w którym mogę was z radością poinformować, że Kaito V3 w końcu ujrzał światło dzienne!

Dziś, 15.02, zostały wydane jego trzy Appendy Straight, Soft i Wisper oraz anglieski VB. Prace nad tym Projektem trwały bardzo długo, ale w końcu możemy cieszyć się nim wśród innych Vocaloidów i tylko czekać, jak za jego śladem podąży Meiko oraz Luka. Zakupić go można było już w grudniu przez oficjalną stronę Cryptonu. Appendy i anglieski VB są dostępne razem w cenie 16 800 jenów (około 572 zł). Dostępna jest także zniżka dla osób, którzy używają VOCALOID KAITO. Zniżka ta ma polegać na różnicy cen między VOCALOID KAITO a serią CV.
Do wczoraj były wydawane próbne dema dla niego, które można odsłuchać na YT oraz jego oficjalnej stronie. A z racji że mi się nudzi wymienię je wszystkie xD

Straight
Kogane Konoha Ga Mau Koro Ni
Moon Snow Flower
Judgement of Corruption
Song of the Clock Tower
Song of Battle
Wandering Singing of a Thousand Emotions
Pane Dhiria
Time Forgotten One

Soft
Karakuridokei to Koi no Hanashi
Water Clown
Sweet's Beast
Cantarella
Mirror Rule
The Application's Love 

Whisper
Karakuridokei to Koi no Hanashi
Winter Cherry Blossom
The Greatest Sin March 
Morning Call

English
Circus Monster
Rose + Thorn
Crystal Mic
YES YES
Anonymous

Straight & Soft & Whisper - Song of the Wind Across the Sea
Soft & Straight - Chillyditty of February
Whisper & Straight - Dream Suspension Song
English & Straight - SHIMA-UTA
Witamy Kaito V3 w rodzinie.^^ Nowy projekt postaci moim zdaniem jest dobry. Widziałam już wiele ciekawych artów, dzięki nowej koncepcji. Nadal czekam na żarty z Kaito Straight, ale jakoś chyba nikt po za mną nie ma tak zboczonego umysłu.^^" Bywa xD
Niedługo post o Megurine Luce i może w końcu jakieś UTAU oraz zrealizuję zamówienie na utaite.
Sayo~~

2 komentarze:

  1. Heh, też oczekuję głupich żartów z KAITO straight, jakem yaoistka ^^". Chociaż wolałabym nie znajdować ich xD. Tak notabene, to wyszła ostatnia część Crazy Night i pewnie nioedługo opiszesz, co? Bo ja nic nie zrozumiałam z Twilight Night, po prostu nic xD. A i jak myślisz, Kamui Gakupo będzie miał angielski vb? Dobrze by było T.T. Zdecydowanie wolę słuchać śpiewu Gakupo niż KAITO w engrishkim... xD SHIROGACE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja yaoistką nie jestem, ale na dobre żarty czekam. xD Tak widziałam nową część Twilight Night, ale z tego co słyszałam, chyba na tym się nie skończy. Dla mnie po tej części jeszcze weszło więcej zamieszania, niż coś nowego wynikło. xD
      Jeśli Internet osiągnie sukces z Gumi czemu nie? xD Projekt "Transpacyfic Vocaloid" pewnie na Gumi, Kaito i Miku się nie skończy. xD

      Usuń