sobota, 22 czerwca 2013

Album Seishun Vocalo starring GUMI, Lily

Ohayo!~
Pamiętacie jak wspominałam o konkursie, przeprowadzonym między rocznicą Lily i Gumi Extend na piosenkę dla tych dwóch Vocaloidek, która miała zostać umieszczona do albumu? No to proszę oto i on. ^^

Seishun Vocalo starring GUMI, Lily, jest to pierwsza taka składanka od firmy avex tune. Jej tematem jest młodość, dojrzewanie oraz takie tematy jak, miłość, przyjaźń, rodzina, nauka, nadzieje, marzenia, działalność w szkolnych klubach, smutek, zabawy, itd. Zawiera ona wiele popularnych piosenek od dobrze znanych producentów, min.: KEI, Last Note., Dios/Signal-P, DJ'TEKINA/SOMETHING (Yuyoyuppe), niki czy HoneyWorks. W albumie znajdzie się także piosenka z wyżej wymienionego konkursu, a jest nią START w wykonaniu Lily, skomponowaną przez Lefty Monster-P. Znajdą się także nowe utwory, które oznaczę w liście jako nowość symbolem {N!}. Cena albumu wynosi 1980 jenów (66,30 zł), ilustrację wykonał uki i został wydany 19 czerwca 2013. Album posiada oficjalną stronę. Można go nabyć na Amazonie oraz CDJapan.

Track list:
1.   The Look of the Sky - KEI feat. GUMI, Lily {N!}
2.   Difficult Love - Takanon-P feat. GUMI
3.   Route Sphere - Last Note. feat. GUMI
4.   Summer's End, Love's Beginning -
      Scop feat. GUMI
5.   Sky is the limit -
      DJ'TEKINA/SOMETHING feat. Lily {N!}
6.   Whim SOS - 40meterP feat. GUMI {N!}
7.   I Want to See You - Dios/Signal-P
      feat. GUMI
8.   Fairytale, - buzzG feat. GUMI
9.   One Room Ballad - TOKOTOKO
      feat. GUMI {N!}
10. Surprisingly Earnest Girl - Ishifuro
      feat. Lily {N!}
11. START - Lefty Monster-P feat. Lily
12. Finger Pencil - niki feat. Lily
13. Seishun Escalator - Faye-P feat. GUMI
14. Hallo Rain - Taltor feat. GUMI
15. The Current Topic Talked About Just A
      Bit, God - HoneyWorks feat. GUMI {N!}

Album wydaje mi się dość ciekawy, mimo że przeważa tutaj znaczna ilość Gumi, no ale nie będę marudzić. xD Większość piosenek już znam, a nowości zdążyłam zapoznać, dzięki Tygodniowemu Rankingowi Vocaloid. ^,- Sky is the limit bardzo mi się spodobała i okrzyknęłam ją swoją nową piosenką na lato oraz mam ją jako dzwonek w telefonie. xD
Po za tym, że mam Kagerou Project w plecy, to ktoś ma jakąś prośbę do mnie? Śmiało pisać!
Sayo~~

2 komentarze:

  1. A co z tą Kitano Kamui ? Bo ja już nie wiem w końcu.. no i jak sprawa z Merli i jej dawczynią głosu ? Tylko to mnie nurtuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Kitano już wspominałam w VN6# i jak na razie na FB zdobyła prawie 5,5 tyś. like'ów, czyli wymaganych zostało jeszcze 24,5 tyś. Po za tym, żadnych innych informacji o niej nie ma. To samo z Merli, gdyby coś napisali od razu bym was poinformowała (albo Kin) na fan page.

      Usuń