piątek, 28 czerwca 2013

Yan He - release date and pre-order

Ohayo!
Miało być o nowym albumie Gumi, ale to może poczekać, bo w końcu mam ważniejszą wiadomość. ^^

Wyszły nowe wieści o Yan He. Zostanie ona wydana 11 lipca 2013, jednak można już ją zamawiać od 27 czerwca. Jej cena wynosi 780 jenow (26,42 zł, taniocha!) yuanów (422 zł) lub w wersji z edytorem za 1560 jenów (52,84 zł, nadal taniocha! XD) yuanów (843 zł). Kupić ją można na tej stronie. Został także już pokazany jej box art, po "liftingu". Ponadto zostanie także wydany jej pierwszy album o nazwie "The Stage 1" w którym będą znajdować się osiem utworów. Wszystkie piosenki można w fragmencie odsłuchać na jej oficjalnej stronie.


Track list:
1. 柠檬烟火 - ft. MAT
2. New Born - ft. 战场原妖精
3. 簪春光 - ft. 盖盖Nyan~
4. 舞夜序歌 - ft. 花之祭P
5. 心之光 - ft. 跳蝻P
6. 刀剑春秋 - ft. Litterzy
7. 洗澡歌 - ft. KOI
8. 梦之雨(bonus track) - ft. GhostFinal(曲: Dr.Yun)

Nie mogę się doczekać tego albumu no i też kiedy wyjdzie. Bardzo podoba mi się jej głos, nawet bardziej niż Luo. XD Ciekawe, że teraz najlepsza promocja Vocaloida zaczyna się od wydania promocyjnego albumu. Dobrze im więcej tym lepiej. ^^ Bardzo przepraszam za swój nie ogar w przeliczeniu waluty. Narobiłam sobie i wam tylko smaku. ._."
Sayo~~

7 komentarzy:

  1. O...O JA JĄ KURWA CHCE!!

    ... Nie znam chińskiego, ani średnio podoba mi się jej głos, ale cii! xD JA PIERDZIU... niecałe 6dych za Vcld z Edytorem... xD chyba tylko Macloidy są tańsze xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej gdyby nie to, że nie mam w laptopie portu CD, to też bym sobie kupiła, choć nie mam zielonego pojęcia o użytkowaniu, ale bym się nauczyła. xD

      Usuń
  2. Shit. Kupuję. *q* Nareszcie mnie stać. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. NEE! Ale Ana pomyliła jednoski xD Bo chińskie pieniążki mają taki znam znaczek, co Yeny, ale mają inną wartość xD Yan He kosztuje coś koło pięciu stów xD nie radziłbym kupować, jeśli tych pięciu stówek nie posiadacie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam. Meh... I moja reputacja poszła się jeb... kochać. >.>"

      Usuń
  4. Szczęście, że jeszcze nie zamówiłam ;A; Ale by było.

    OdpowiedzUsuń