czwartek, 4 lipca 2013

Utaite Soraru

Ohayo!~
Są wakacje, ale ja ich nie odczuwam, a to wszystko przez pracę. Cóż jak się miało wolne przez cały rok, to teraz nie powinnam marudzić. xD Niedługo jednak urlopik i nad morze.~~ xD Dziś realizuje kolejne zamówienie na utaite.^^ Była Lon to teraz czas na Soraru. O rany o nim to sobie popiszę.~~ xD

Soraru
Znany też jako Sorar lub Sorarun. Jest to utaite znany ze swojego lekko ochrypłego głosu, który został nazwany przez jego fanów jako ikemen. Urodził się 3 listopada 1988 roku w prefekturze Miyagi, jednak obecnie mieszka w prefekturze Yamagata. Ma 176 cm wzrostu (tyle co ja! XD) i waży 55 kg (no to już nie tyle co ja -,-"). Jego grupa krwi to 0. Jako utaite działa od 2008 i jest aktywny do dzisiaj.

Choć nie jest znany z technicznie silnego głosu, jest bardzo emocjonalny i potrafi zmienić swój styl śpiewania, aby jak najlepiej dopasować się do piosenki: począwszy od ochrypłego, przeznaczonego do rocka, lub wyższych tonów, do bardziej miękkiego, delikatnego w balladach lub wolniejszych utworach. Jest również w stanie uderzyć w bardzo wysokie noty z niewielkim trudem, np. w jego coverze Last Night, Good Night, śpiewane w utworze oryginalnego klucza.

Z początku swojej działalności wystawiał bardzo dużo swoich coverów, jednak ta liczba w ostatnich latach zmalała, co nie znaczy, że nie przestaje śpiewać. W tym czasie stał się jednym z bardziej znanych członków społeczeństwa utattemita, a kilka z jego coverów zyskało ponad milion wyświetleń na NND, min. Rimokon w duecie z Lon czy Kagerou Days. Aha... czy to jakaś sugestia, czy ja teraz wszędzie będę napotykać się na ten tytuł dopóki nie skończę w końcu tego posta o tej serii? >.>" Jednakże najbardziej oglądany cover to Mozaik Role, który obecnie posiada 1,373 miliona wyświetleń na NND.

Soraru wykonał kilka piosenek, które nie zostały dołączone do jego mylist, ponieważ były one wykonywane tylko w sesjach na żywo lub zostały skasowane. Jednak kilku fanów zdążyli co niektóre nagrać i zaczęli je sobie przekazywać między sobą, za pośrednictwem stron społecznościowych, min. Tumblr. Na swoim koncie posiada także osiem albumów, z czego cztery razem z Lon i jedno z ShounenT.
Często współpracuje z ShounenT, Lon i Komeru, tworząc duety SoraT, Soralon i Lemoc Raros, gdzie ostatnia nazwa to ich pseudonimy pisane od tyłu z małą romanizacją. Po za śpiewem zajmuje się także miksowaniem piosenek dla innych producentów Vocaloid oraz utaite. W prawdziwym życiu jest bliskim przyjacielem Remyu, kunkun i Mitea, z którymi uczęszczał do jednego college'u. Jest bardzo aktywny na Twitterze i widać tam jego wielką przyjaźń z takimi utaite jak Lon, Chomaiyo czy ShouenT. Potrafi się jednak od niego oderwać i spędzać inaczej wolny czas z przyjaciółmi-utaite, np. z Lon często gra w Minecraft. Prowadzi także Soralon Radio razem z Lon, gdzie od czasu do czasu prowadzą podcast, rozmawiając na różne tematy. Często jest wypytywany przez fanów o związek z Lon, jednak on zawsze odpowiada, że nigdy wcześniej nie poznał jej w realnym świecie, natomiast w radiu często sobie z tego obydwoje żartują. Na Twitterze często odgrywa jej starszego brata lub ojca.

Z ciekawostek wspomnieć jeszcze mogę, że uczestniczył w konkursie 0.5th Annual Singlink Chorus Competition 2009, jako członek grupy B.L.Revolution. W pierwszej turze wykonali Iroha Uta, natomiast w trzeciej Magnet, ostatecznie przegrywając z Orion Chorus Group. Uczestniczył także jako artysta solowy w 2nd General Utattemita Competition, z piosenką Anata ni Hana wo, Watashi ni Uta wo, jako jego przesłuchanie oraz Cantarella (obowiązkowy utwór wszystkich męskich uczestników) w drugiej rundzie.
Soraru w prawdziwym życiu, zdjęcie z jego Twittera.
Po za tym lubi także trollować ludzi na Twitterze wraz ze swoimi przyjaciółmi i wmawiać wszystkim, że ma tylko 17 lat, chociaż jest to nie prawdą. Nie lubi ostrego jedzenia i uważa, że ludzie którzy je lubią są dziwni oraz są masochistami (no to mam już wyrobione u niego zadanie xD). Jest bardzo dobry w graniu na gitarze akustycznej. Twierdzi, że jego prawdziwe imię jest za długie, gdyż podobno zawiera ono aż siedem znaków kanji ogółem. Kiedy śpiewa "kobiecym głosem" lub edytuje go tak by brzmiał na kobiecy, jak w coverze Usotsuki, fani nazywają go Soraruko.

Kilka jego piosenek:
Paranoid Doll To była moja pierwsza wersja tej piosenki, kiedy zaczęłam przygodę z Vocaloid.
Eh? Ah, sou
Panda Hero
Trick and Treat ft. Mi-chan
Gigantic O.T.N
Jabberwocky・Jabberwocka ft. Lon
Yuudachi no Ribbon
Uragiri no Yuuyake
Matryoshka -Band Arrange Ver.- ft. Lon
Aoi Bench ft. ShounenT

Strony gdzie można go śledzić:
Oficjalna strona
Twitter
Blog
Blomaga
Koebu
TmBox
Pixiv

Ok o jedno zamówienie mniej. xD Na prawdę nie wiem kiedy skończę to KP. Od kiedy mi się pół posta skasowało, można powiedzieć, że strzeliłam focha na tą serię, ale ona daje mi się we znaki przypominając o sobie wszędzie gdzie się da. >.>" Nie wiem, może przed, może po urlopie uda mi się to skończyć, nic nie obiecuję. Prędzej pewnie Kin dorwie się za Jin'a niż ja za jego serię. xD
Dobra, a ja jak tak trąbie o tym urlopie i nic wam nie mówię, ale ja głupia. xD Otóż 28 lipca wyjeżdżam nad morze do Łeby i nie będzie mnie do 4 sierpnia. W tym czasie może nic mnie nie ominie, po za piątą rocznicą Gakupo. xD Zobaczymy.~~
Sayo~~

1 komentarz:

  1. Ah jest za idealnie i dowiedziałam się kilka ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń