środa, 24 lipca 2013

UTAU Sekka Yufu

Ohayo!~
Trzeba coś przed wyjazdem napisać, a że mam troszkę czasu to ogarnę jakieś UTAU, bo dawno nie było.^^ A że mam fazę ostatnio na Sekke to opiszę ją, o! I bez dyskusji! xD

Sekka Yufu
Jest to żeński UTAU. Powstała 25 października 2008 roku, a jej twórczynią i dawczynią głosu jest Rokka Fuyou. Jej ilustratorem natomiast jest Tsunoyomogi Amahashi. Jej nazwisko Sekka w wolnym tłumaczeniu znaczy Śnieżna piosenka, a Yufu prawdopodobnie jest przekształconym słowem fuyu, które po przetłumaczeniu znaczy zima. Nie posiada żadnego "numeru seryjnego"ja to tak ładnie nazywam xD ani modelu. Ma 17 lat i 150 cm wzrostu. Nie ma podanej wagi, natomiast reszta jej pomiarów jest opisana jako "nie tak płaska jak deska". Ma długie jasno szare włosy zaplątane w warkocz z czarną lub białą kokardką na końcu. Jej oczy są koloru czarnego lub szarego z białymi przebłyskami, czasami wyglądające jak płatki śniegu. Ma biało-czarne słuchawki z czerwonymi podświetleniami. Ubrana jest w biały płaszcz oraz białe kozaczki, do tego czarna spódniczka z płatkiem śniegu na rąbku spódnicy, czarne lub szare rękawiczki i czarne leginsy. Jest pochodzenia japońskiego. Jej atrybutem jest ciasto typu Castella.
Concept art Yufu w wersji chibi i zwykłej

Yufu to łagodna osoba. Jest świetna w bitwie na śnieżki, ale nie w sportach zimowych. Nigdy nie zdejmuje swojego białego płaszcza, nawet latem. Jest on wyposażony w przenośny klimatyzator powietrza oraz prawdopodobnie jest wykonany z przewiewnych materiałów. Krążą o niej plotki, że może być śnieżnym duchem. Ma wrażliwy język (nie wiem co autor miał przez to namyśli xD). Bardzo lubi zimę, ale nienawidzi gorących potraw i ogólnie gorących temperatur. Jej ulubionym powiedzeniem jest: "Zutto fuyu dattara ii noni...", co znaczy: "Gdyby tak zawsze mogła być zima..." Z tym akurat się nie zgadzam, bo ja nie lubię zimy! xD 
Jej VB jest po japońsku i jest kodowany w Kanie, dlatego zachodni użytkownicy chcąc z niej korzystać, muszą przekonwertować ją na Romanji. Jest to UTAU o bardzo łagodnym głosie z szarym i białym motywem oraz przyzwoitym zakresem. Przetłumaczyłam to biorąc na logikę, bo wujek google nie chce współpracować. ._." Jej VB można pobrać tutaj.
Na koniec kilka piosenek, które wpadły mi w ucho.^^
Little White Fairy
Beyond
Shampoo & rinse
Hoshinokakera to, tsuki no shizuku
HP
Arifureta se kai sei fuku
Who?
Holy (Shit)Xmas ft. Maiko Hakaine

I to będzie tyle na dzisiaj.^^ Aha i mam dla was kilka wiadomości. Pierwsza to taka, że w tą niedzielę (28.07) wyjeżdżam nad morze i mnie nie będzie przez tydzień do 4.08. W tym czasie musicie wytrzymać beze mnie. x3 Ah ta skromność.~~ xD Kolejna jest taka, że pewnie zauważyliście, że za nic cięższego, jak kolejne Vocaloidy czy serię się nie zabieram, nie? Cóż niedługo powinno się to zmienić. Teraz pracuję i po prostu mam wielkiego lenia na wszystko, ale kiedy zacznie się rok studencki zapewne znowu wszystko powróci do normy. Może nawet i troszkę wcześniej? Zobaczymy. xD

I na koniec ogłoszenie bezpłatne (czyt. reklama xD). Zapraszam do nowo powstałego bloga poświęconego całkowicie o użytkowaniu programu UTAU, którego prowadzi Neyorine.^^ www.utau-by-neyo.blogspot.com Więc na co czekacie? Już zaglądać! xD
Sayo!~~

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za CHAMSKĄ REKLAMĘĘĘ~~~~ XDDD
    Yufu to świetny UTAU i fajnie że o niej napisałaś ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co, trzeba pomagać.^^ Yufu to jedna z moich ulubionych UTAU, wiec w końcu musiałam o niej napisać. xD

      Usuń