poniedziałek, 5 sierpnia 2013

1st Galaco Anniversary! + new project demo?

Ohayo!~
Po raz trzeci. xD A teraz radosna nowina. Dziś Galaco obchodzi swoje pierwsze, i mam nadzieje nie ostatnie, urodzinki. Z tej okazji mam dla was piosenkę. Szukałam jakiś ładnych oryginałek i sądzę, że Blue Moon może być. Wszystkiego najlepszego dla niej i chyba najlepiej teraz tylko jej życzyć, by nie została wycofana i dostała Act 2. ^^

A teraz coś co dziś wpadło mi w łapki. Dziś na Vocaloidism podano informacje, że Yamaha z okazji rocznicy Galaco oraz przypadających tego samego dnia urodzin Shibasaki Ko, wydało film z nowym demo zawierające beta VB na Vocaloid 3. Ten VB powstał we współpracy Yamahy oraz Stardust Promotion, firmy, która zajmuję się zarządzaniem talentami, do której też należy Shibasaki Ko. Z tego filmu możemy się dowiedzieć, że nowy VB jest już gotowy w 60%. Yamaha także poinformował, że mimo tego, że obecne kody seryjne na Galaco, które pod koniec października wygasną, wszyscy jej użytkownicy powinni zachować w bezpiecznym miejscu i nie stracić. Czyżby to miało znaczyć, że jednak Galaco "przeżyje" i dostanie Act 2? Módlmy się by tak było.^^
I tym miłym akcentem kończę dzisiejszy dzień.~~ Mam nadzieję, że tym postem wszystkich fanów Galaco uszczęśliwiłam.^^
Sayo~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz