sobota, 31 sierpnia 2013

Hatsune Miku 6th anniversary! + New English VB.

Ohayo!~~
Dziś postaram się bardzo szybko, bo jak nie to zostanie mi to dokańczać przez telefon. xD A jak pochwalę się przy okazji, że dziś jadę odwiedzić Kina.~~ x3 Ale spokojnie jutro wracam, bo jutro też się coś dzieje i trzeba będzie to uaktualnić. ^^

Dzisiaj obchodzimy szóstą rocznicę powstania najbardziej znanej i kochanej (na pewno nie prze ze mnie xD) Vocaloidki, Hatsune Miku. Em... co ja mogę jej życzyć? Dobra nienawiść na bok. -,-" Wszystkiego najlepszego Miku, niech się jej wiedzie jak się wiodło, ale bez przesady. xD
Z tej okazji mam kilka moich ulubionych piosenek dla was (bo nikt się ze mną nie chciał na FP bawić, to sama musiałam  ;<): ODDS & ENDS, Hope, Fujun Satisfaction i Those Fallen to God's Name. Mam nadzieje, że wam się podobają, bo mnie bardzo, ale w innych wersjach. xD
Dzisiaj także wchodzi do sprzedaży długo oczekiwana Miku English. Będzie ona dostępna tylko w wersji do pobrania za 149 dolarów (niecałe 472 zł). Kupić ją można na czterech stronach: SonicWire (dla Japonii i okolic), Big Fish Audio (dla Ameryki Płn/Płd), Best Service (dla Europy) oraz E-Capsule Distribution (dla Tajwanu). Dla zachęty dam jeszcze jedno z najnowszych dem Shine for me.
A jednak się wyrobiłam jeszcze w domu. XD Mru~~
Teraz zostaje nam czekać na jej V3, które ma wyjść 26 września oraz na Yohioloida, który został zapowiadany na początek września .*Q* Na niego nie mogę się doczekać.~~
Sayo~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz