piątek, 6 września 2013

Akikoroid-chan 2nd anniversary!~

Ohayo!~
Tia... ten blog na razie funkcjonuje od rocznicy do rocznicy, jak widać ostatnio i czasami jakieś nowinki się przeplatają... To wszystko wina mojej pracy, której tak strasznie nienawidzę! TT^TT Mam w planach tyle do napisania i nic nie mogę zrobić, bo wracam zmęczona do domu i na cało nocne pisanie sobie pozwolić nie mogę, bo mój mózg nie ma siły w bawienie się "Co google translete miał namyśli?".  Przepraszam was za to, ale niedługo zbliża się październik i będę znowu chodziła do szkoły, więc będę miała też czas na bloga, jako rozpraszacza w nauce. xD

Dobra ja tu pitu pitu, a dziś gwiazdą mam być nie ja tylko ona... Akikoroid-chan! Fakt, jest ona prywatnym Vocaloidem i nigdy nie została wydana, ale ta data została umownie przyjęta jako dzień jej "urodzin". Tego dnia został wydany pierwszy film z jej głosem, dlatego się przyjęło, że to dziś.^^ Dlatego wszystkiego najlepszego Akikoroid-chan!~~ Może kiedyś się doczekamy jej publicznego wydania, hyhy wątpię, ale pomarzyć można. xD Um... piosenek ma nie wiele, a i tak nie wiem co wybrać. xD Niech stracę i będzie Oden My Life.
Hyhy, dziś będę naprawdę hucznie obchodzić jej rocznicę i trochę wam na FP po spamie jej piosenkami. A jak, bo mogę! xD Nawet na urodzinach Lily się tak nie ekscytowałam~~ >.>" 
Ogólnie to staram się też ogarnąć i w końcu coś konkretnego napisać, przymierzając się w stronę Macloidów i modlę się, by na obietnicach się nie skończyło. xD
Sayo~~

1 komentarz: