wtorek, 22 października 2013

Nekomura Iroha & Yoshida-kun 3rd anniversary!

Ohayo!~
Dzisiaj też mamy święto. Swoje trzecie urodziny obchodzi Vocaloid Nekomura Iroha oraz Voiceroid Yoshida-kun. Wszystkiego najlepszego dla tej dwójki. ^^ Z tej okazji mam dla was piosenkę od Irohy, The Vastness of Hereafter is Within the Fluorescence w duecie z VY2. Dla Yoshidy niestety nic po za odcinkami z anime Eagle Talon nie mogłam znaleźć. ^^"
Czy zauważyliście tak jak ja, że AHS wydaje większość swoich Voiceroidów w tych samych dniach co ich Vocaloidy. Yoshida wyszedł wtedy kiedy Iroha, Shouta i Ai z Miki, Yuki i Kiyoteru, a Yuzka liczy się jako jedno i drugie wydane w tym samym czasie. Wyjątkami są tylko Maki i Zunko. Taka oto ciekawostka. ^^
Sayo~~

2 komentarze:

  1. wszystkiego naj moja ukochana Neko!Oj tobie też wszystkiego naj Yoshida!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeraża mnie to, iż tylu fajnych vocaloid'ów nie znam ;^; Najlepsze życzenia dla nich xDD

    OdpowiedzUsuń