wtorek, 5 listopada 2013

Meiko 9th anniversary!

Ohayo!~
Ja się naprawdę rozleniwiłam. Nie tylko nie chce mi się pracować, chodzić na uczelnię i przygotowywać referaty, ale także kompletnie nie chce mi się nic pisać! Q^Q Innymi słowy, straciłam siłę do czegokolwiek. >.>" Ale to nie spowoduje zawieszenia bloga, bo jeszcze chyba tylko rocznice mnie trzymają. ^^"

A jak już mowa o rocznicach to dzisiaj przypada dziewiąta rocznica Meiko!~~ Co ja mogę jej życzyć, na pewno jak najszybszego wydania V3, żeby jej dema były jak najbardziej zachęcające oraz w praktyce była tak samo genialna jak teraz.~ Sto lat dla niej! A dla was piosenka od shu-tP z okazji jej rocznicy Sharing Voice.
Z racji, że jestem niesłowna, nic wam nie obiecuję. Jak coś napiszę ciekawego to napiszę, jak nie to cóż... Do napisania!~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz