niedziela, 27 maja 2012

Nowy Voiceroid+?

Ohayo~!
Maturalny koszmar już za mną xD Ustny polski zaliczony na 11ptk., z czego się bardzo cieszę ^^. Teraz już tylko czekać na wyniki pisemnych >.>"

Dziś doszły do mnie plotki, że w planach jest nowy Voiceroid+. Nie ma jeszcze głosu, ale za to postać już jest przygotowana. Od razu mówię, że nie jestem pewna tych informacji. Nie ma, żadnej wiadomości na Vocaloidism, ani na Wiki. Tylko znalazłam jakieś pojedyncze informacje na portugalskich stronach oraz oficjalną stronę.

Nazywa się Tohoku Zunko, która jest maskotką mającą na celu wspierać przedsiębiorstwa z rejonu Tohoku, po trzęsieniu ziemi z 11 marca 2011r. Została stworzona jako aplikacja do andorida, a fundusze z jej sprzedaży idą na cele charytatywne. Firma AHS podobno zapowiedziała, że chce stworzyć dla niej VB z głosem Satomi Sato dla Voiceroid+. Czy to jest prawda? Zobaczymy. Potrzebuje więcej źródeł.
Postać Zunko to 17 letnia dziewczyna mierząca 157cm. Jej oficjalną stronę dodaje do linków.

Ok już po godzinie duchów, więc jeszcze można siedzieć xD A tak ogólnie to poszukam o niej czegoś więcej i dam od razu znać. Może już rano będę coś wiedzieć.
Sayo~~

2 komentarze:

  1. Gratuluję~
    Ona wygląda jak postać z Touhou...
    Przynajmniej dla mnie.
    Jej wersja chibi jest słodziutka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz nie zastanawiałam się nad tym, bo nigdy nie grałam w Touhou xD

      Usuń