sobota, 19 maja 2012

Vocalina


Ohayo~!
Dziś notka z serii "było na starym blogu".
Łapię okazję, że mam wolne od nauki i wszystkiego innego.  Po za tym dziś będzie wieczór/noc pełna przygód, a niedziela pełna nauki angielskiego i pisania kolejnego rozdziału mojej powieści, więc lepiej teraz niż później xD

Vocalina

Jest to syntezator śpiewu, bardzo podobny do oprogramowania V3. Oprogramowanie to powstało w Koreii przez firmę TGENS i posiada na razie jeden wokal o nazwie Vora. 

Pod względem jakości głosu nie możemy za dużo wymagać, gdyż jej głos jest bardzo słabej jakości w porównaniu do Vocaloid czy UTAU i powoduje dużo hałasu w silniku. Jej jakość można porównać do pierwszych Vocaloidów, Leona i Lolę. Została wydana 7 października 2011r. Z danych wynika, że jest to 17 letnia dziewczyna, wysokość 160cm i warzy 43kg. Zazdroszczę TT^TT Jej dema to Dream oraz Kiss My Life.
Postać Vory ma dwa avatary. Pierwsza jest to uczennica szkoły średniej w krótkich brązowych włosach i okularach, a druga jest to gwiazda estrady o długich fioletowych włosach i fioletowych oczach. Dlaczego, zaraz wyjaśnię.
Po za syntezatorem, Vora posiada też własną manhwe, czyli koreański odpowiednik mangi, opowiadający historię o dziewczynie imieniu Choe Bora i jej marzeniu, bycia piosenkarką. Zostaje ona zauważona i wypromowana, jednak nie chce by jej przyjaciele i znajomi w szkole dowiedzieli się o tym, więc producenci wystylizowali jej nowy wygląd oraz pseudonim sceniczny. Chyba dobrze zrozumiałam "czytając" tą manhwe x3. Opowiadanie o niej znajdziecie na jej oficjalnej stronie, która znajduje się standardowo w linkach po prawej.
Vocalina uważana jest za konkurencję, koreańskiego Vocaloida, SeeU. Jednak ktoś mądry spróbował sił połączyć obydwa głosy i mu się to udało! Oto dwie piosenki jakie znalazłam z tym duetem Approval Duet i Jeanne Siren - Part5.Nie znam koreańskiego, więc tytuły przetłumaczyłam przez wujka google, jak coś poprawcie mnie!

Gdzieś się natknęłam na pogłoski o drugim projekcie nad VB Vocaliny, ale na razie to chyba tylko plotki.
I to by było na tyle.
Sayo~~




2 komentarze:

  1. Dlaczego większość postaci jest starsza ode mnie, niższa i mniej waży? Dlaczegooo~? D:
    Koreańskiego Ci nie będę poprawiać, bo znam tylko kilka słów. Trzeba wierzyć wujkowi google xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dylemat, że 3/4 Vocsów jest młodsza ode mnie >.>"
      Nie lubię ufać wujkowi google, bo nie raz i nie dwa psikus mi zrobił, ale cóż... xD

      Usuń