poniedziałek, 21 maja 2012

UTAU Maiko Hakaine

Ohayo~!
Matury bliżej końca i będę mogła się skupić na mojej powieści ^^ Angielski ustny zaliczony, jeszcze polski z moją wampiriadą i koniec x3
Dziś bardzo specyficzny UTAUloid, który swoją sławę osiągnął dzięki kilku faktom.

Maiko Hakaine
Jak już mówiłam ta UTAUloidka jest bardzo charakterystyczna. Ma różowe włosy z przodu, a z tyłu czarne oraz małe czerwone różki. Ma niebieskie oczy i cięgle ubiera się w stylu gothic lolitki oraz wiecznie nie rozstaje się ze swoją czaszką na sznurku, przywiązaną do paska (albo to robi za jej ogon?). Jest to UTAU z dość ciężkim VB, jej preferencje muzyczne to screamo i death metal, jednak znajdą się żartownisie, którzy zmuszają ją do śpiewania słodkich piosenek, co brzmi jakby się zakrztusiła.

Postać Meiko jest alter-ego wokalistki o tym samym imieniu z zespołu Dazzle Vision oraz posiada jej głos. Wokalista stwierdziła, że jeśli znany J-Rockowy piosenkarz Gackt może mieć własnego Vocaloida, to czemu ona nie może mieć swojego UTAUloida? Na Twitterze zespołu, 23 marca 2012, ogłoszono "narodziny" ich VB. Maiko miała bowiem, reklamować też najnowszą płytę zespołu, która wyszła 4 maja.

Największą sławę Maiko zdobyła zaraz po wydaniu Assalut Mirage razem z Vocaloidkami IA i Aoki Lapis.
O tym UTAU naprawdę jest ciężko cokolwiek znaleźć, więc przepraszam za tak mało informacji.
Jeszcze na koniec kilka jej piosenek (proszę przygotować swoje głośniki!):
Maiko - Candy Candy
Maiko - Katayaku no Tori
Maiko - Takoyaki
Maiko - Wavefile tutaj nawet dobrze brzmi x3
Maiko - Kyōki kōrin Link do NND.

To będzie dziś na tyle.
Sayo~~

5 komentarzy:

  1. Jeej, jaka ładna! *O*
    Hahaha, ale fajnie, właśnie parę dni temu założyłam konto na NND~!
    Zaraz posłucham jej piosenek >3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też ostatnio zauważyłam, że konto na NND bardzo się przydaje, bo na YT to albo nie ma albo zaraz kasują najfajniejsze filmiki.

      Usuń
  2. Ale ja na NND umiem tylko włączać filmiki i wyszukiwać xD
    Jestem tam od tygodnia, mam wytłumaczenie~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie ja też ograniczam się tylko do tych dwóch czynności, a jestem tam od... nie pamiętam kiedy xD

      Usuń
  3. Assalut Mirage to jedna z moich ulubionych piosenek <3
    Lubię też jej Destruction ^^

    OdpowiedzUsuń