środa, 16 maja 2012

Przeprowadzka x3

Ohayo~~
Tak postanowiłam się przeprowadzić z powodu ode mnie niezależnych ._."
Cóż... mam nadzieje, że tutaj będzie o niebo lepiej. ^^
Notki będą jak zwykle o tym samym.
A dla niewtajemniczonych, jestem Ana/Rena z worlfofvocaloid.blog.onet.pl
Blog będzie poświęcony syntezatorowi śpiewu Vocaloid, który składa się na dzień dzisiejszy z trzech generacji.
Będę się skupiać przeważnie na tej najnowszej, ale oczywiście nie zapomnę o starszych modelach ^^". Poświęcę też uwagę darmowemu programowi UTAU oraz innymi programami z konkurencji jak Vocalina, Sinsy, itd. Znajdziecie tutaj opisy najbardziej popularnych oraz tych mniej popularnych serii piosenek, opisy konkursów ogłaszanych przez firmę, ciekawostki i ploteczki oraz obalanie mitów i niedomówień, głoszonych przez fanów.


I to chyba wszystko, ah i postaram się coś zrobić z wiadomościami ze starego bloga, bo od nowa nie chce mi się wszystkiego pisać >.>"
Sayo~~



4 komentarze:

  1. Hej, tu Momo Peach!
    Miło, że piszesz na blogspocie!
    Z Onetem były problemy, to fakt ^^''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to mega problemy, 2h czekać na cokolwiek... W końcu musiałam powiedzieć pass, między innymi dla waszego komfortu ^^.

      Usuń
  2. ale super że przeniosłaś się na blogspot! z tym onetem to masakra jakaś była ><

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko dla tego, że Onet likwiduję opcję blogowania od nich i chcą w ten sposób pozbyć się większości blogów bez kiwnięcia palcem.

      Usuń