wtorek, 31 lipca 2012

Happy 4th Birthday Gakupo!

Ohayo!
Rozleniwiłam się wiem, ale szukam pewnych informacji, które was zainteresują, ale nie są nadal jeszcze pełne więc na razie milczę. ^,- Ale nieważne...

Dziś nasz kochany fioletowy samuraj kończy czwarty rok. ^^ Cóż życzyć tylko więcej bakłażanów i jeszcze więcej super piosenek w jego wykonaniu. ^,-
Dla uczczenia jego święta mam dwa filmiki dla was, pierwszy to śmieszna historyjka o pierwszych urodzinach Gakupo, a drugi filmik to tradycyjnie piosenka na wesoło, Dancing Samurai.

To by było na tyle na dzisiaj.
Niech mnie ktoś kopnie w moje szanowne cztery litery, bo jakoś leń mnie wziął i nic mi się pisać nie chce, a tak być nie może. >.<"
Sayo~~

2 komentarze:

  1. Ohh, uwielbiam Dancing Samurai!

    Dałabym Ci kopa, ale mam do Ciebie kawałek drogi (a tez z Mazowsza jestem), więc daję Ci kopa internetowego... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah dzięki wielkie xD Kopniak bolał, że aż siniak został XD

      Usuń