wtorek, 24 lipca 2012

The first concert SeeU

Ohayo!~
Tęskniliście? ^^ Wakacje jakoś tak szybko mijają, jak się jest w gronie znajomych. Szkoda tylko, że pogoda nie dopisywała. Mniejsza...
Dobra wiadomość jest taka, że po ostatniej notce przed moim wyjazdem nic was nie ominęło. Zła jest taka, że się zagapiłam i kiedy myślałam, że nic się nie działo w dniu, kiedy byłam już w domu i ominęło was i mnie ciekawe wydarzenie. Bardzo was za to przepraszam.^^"

18 lipca firma SBS Artech ogłosiła wydarzenie, że niedługo odbędzie się pierwszy na żywo koncert SeeU. Reklama została umieszczona w sieci na stronie CreCrew.net, przestawiająca tańczącą sylwetkę Vocaloidki.
22 lipca odbył się koncert organizowany przez SBS w koreańskim music show o nazwie Inkigayo. Wystąpiła tam razem ze swoją voicerką Kim DaHee oraz resztą dziewczyn z zespołu Glam w piosence Glamorous (plus piosenka Party śpiewana tylko przez Glam). Hologram na ten koncert zaprojektował jeden z członków CreCrew, który specjalizuję się w grafice 3D, ChuhRi.
Mały, bo mały ten koncert, ale piosenki wpadają w ucho. Jak sądzicie? Jeszcze raz przepraszam, że mi to umknęło na uwadze.^^"
Na razie to będzie tyle. Nikt nie przegapił premiery Luo i Gakupo Extend? Jak wasze wrażenia, bo ja to po wysłuchaniu Power'a zakochałam się na nowo w Gakupo. x3
Sayo~~

1 komentarz:

  1. Cool~~
    Jeśli kiedyś miałabym takiego vocaloida (bardzo śmieszne), to chciałabym z nim wystąpić!

    Szczerze, to jeszcze się nie zabrałam za odsłuchiwanie Gakupo i Luo.
    Ale pamiętałam o dacie wydania~~

    OdpowiedzUsuń