piątek, 27 lipca 2012

New Vocaloid I-Style 2nd Poject: Merli

Ohayo~!
Budzę się, po 5 min. włączam komputer i przeglądam Facebooka, a tam co? Nowy news, aż szybko poleciałam sprawdzić czy to prawda. I tak właśnie przed chwilą dowiedziałam się o nowej Vocaloidce. Cholera znowu baba ._."

Merli
Jest przyszłym Vocaloidem od I-Style Project. Pamiętacie jak jeszcze niedawno ogłaszali konkurs na imię dla niej. Teraz po za głosem wiemy już jak wygląda. Ma być przeciwieństwem Aoki, czyli należeć do "ciemnej strony mocy". Aoki i Merli mają być przeciwnikami oraz siostrami. Jest starsza od Aoki i mierzy 16cm. Jej art wykonał Carnelian.


Ma bardzo ładny desing. Bardzo podobają mi się jej szorty i buty.^^ Coś czułam, że będzie miała ciemny kolor skóry, skoro cały czas mówili, że ma należeć do ciemności.^,- Moja pierwszą myślą była: "O rany Pocahontas", bo podobna trochę do niej. Co o niej sądzicie?
Sayo~~

2 komentarze:

  1. Pocahontas! To też było moje pierwsze skojarzenie!
    Desing ma ładny, ale nie tego się spodziewałam, tak szczerze... Ona wcale nie kojarzy mi się ze złem...
    No bo Pocahontas nie może być zła! D:
    Dlaczego nie ma nowych facetów?
    By Lui'ego chociaż wydali!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu nie ma nowych chłopaków. Niby coś Crypton knuje, ale wszystko jest pod znakiem zapytania.

      Usuń