poniedziałek, 9 lipca 2012

Vocaloid News #2

Ohayo~~
Mam kilka spraw i faktów, które chciałabym poruszyć z powodu pewnej rzeczy o której wspomnę na sam koniec.^^

1#
Nowe OVA dla Luo Tianyi już wyszło. Tym razem poznajemy kolejne dwie postacie: Yuezheng Ling i Yuezheng Longya.
2#
Nie długo ma zostać wydana nowa Vocalina. Będzie się ona nazywać Khylin, tak jak jej Voicerka, która ma bardzo śliczny głosik. Na razie nic jeszcze nie wiadomo, kiedy zostanie wydana oraz jak będzie wyglądać. Na razie został tylko umieszczony jej cień. Khylin ma kilka duetów z syntezatorem Vorą, najnowszą z piosenek jest Dream Girl.
3#
Przypominam, że 12 i 13 lipca odbędą się premiery Luo Tianyi i Gakupo Extend. Niestety nie będę mogła was poinformować w te dni, dlatego przypominam już teraz, więc bądźcie czujni. ^^
O Gakupo Extend już się wypowiadałam, więc dobrze wiecie o wersji limitowanej z Gacktem na boxarcie.
Natomiast o Luo milczałam, bo chciałam zostawić to na dzień jej realizacji. 
Luo będzie sprzedawana w standardowej wersji oraz Deluxe, gdzie po za jej VB, będzie także dodawana jej figurka, która mi się bardzo podoba. ^^
4#
Pod moją nieobecność będziemy 14 lipca obchodzić trzecie urodziny Soniki oraz drugie Tonia. Wole przypomnieć teraz, bo spóźnione życzenia czasami nie są fajne. ^^"
Życzyć im tylko powodzenia i więcej fanów!
Znalazłam też bardzo ciekawie zrobioną piosenkę z nimi w duecie, Our Luv.

Z wiadomości to będzie tyle. Teraz przejdę do konkretów, dlaczego o większości mówię teraz, a nie na dniach.
Otóż ja też człowiek i potrzebuję wakacji. ^^ Od 10 do 21 lipca wyjeżdżam nad morze do Darłowa i stąd te wszystkie wieści na raz. Po za tym wolę napisać teraz, bo z samego rana będę miała jeszcze parę spraw do załatwienia, a następnego dnia pewnie jeszcze jakaś robota, pakowanie i wieczorem wyjazd. 
Mam zamiar przez te dziesięć dni odpocząć od wszystkiego, od internetu i Vocaloidów też.^^
Obiecuję jednak, że jak tylko wrócę to się odezwę i nadrobię ewentualne straty. 
W tym czasie możecie składać prośby co byście chcieli żebym opisała.

Sayo~~

8 komentarzy:

  1. Nazbierało się tego xD

    Chciałam zamówić baaardzo wyczerpującą notkę. Szczerze to nie wiem czy się zgodzisz, ale dobra.

    Chciałabym wszystko o Voiceroidach i Vocaloidach od AHS. Wszystko. Daty wydania, ciekawostki, wszystko to co znajdziesz. Pisałam, że chcę zrobić doujina właśnie o nich (szczerze to wątpię, żebym się zabrała szybko do rysowania, i jeśli cud się stanie, to wyjdzie za parę lat, ale muszę mieć plany i historię na papierze). Z tym nie musisz się śpieszyć, naprawdę.

    I coś lekkiego: notka o 96neko. Koniecznie z jej zdjęciami~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notka o AHS... cóż. O Voiceroidach mogę napisać oddzielną notkę już niedługo, nie ma sprawy. O Vocaloidach tej firmy będziesz musiała poczekać, ponieważ notki robię po kolei tak jak zostały wydane. Daty ich realizacji masz w sub poście po prawej o nazwie Urodzinowo. Postaram się częściej pisać o starych Vocach by dojść do Miki i reszty.^^
      Mogę specjalnie założyć nowy dział o Utaitach, bo widzę, że mają ostatnio duże branie, a notka o 96neko na początek to dobry pomysł.^^ Pojawi się także niedługo.
      Dopiero właśnie przyjechałam, więc mam dużo zaległości, ale postaram się je szybko nadrobić.^^

      Usuń
  2. Spokojnie, spokojnie, nie musisz się śpieszyć!
    Zrób wszystko jak uważasz.

    Mam nadzieję, że wakacje się udały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko dam radę. Ogarnęłam już bardzo szybko nowe wiadomości, jakie mnie ominęły. Nie było ich dużo. ^^

      Cóż wakacje się udały, ale pogoda nie chciała współpracować za bardzo oraz podróż powrotna była pełna nerwów. W Trójmieście łącznie stałam 2h, bo był problem z frakcją elektryczną, zerwała się i musieliśmy stać. Ale po za tym było bardzo super.^^ A ty masz jakieś plany na wakacje? (Nie pamiętam czy już o to pytałam.^^")

      Usuń
  3. Mam słabą pamięć, ale chyba nie pytałaś ^^''
    Miałam w planach wyjazd do Budapesztu, ale to będzie po wakacjach. Siostra dostała stypendium i wyjeżdża, więc pożeruję sobie trochę na jej mieszkaniu, hehehe ψ(`∇´)ψ
    Tak na serio, to najbardziej lubię zostawać w domu i nie oddalać się za bardzo.

    Powiedz, co będziesz studiować? Lub co byś chciała? Chyba, że robisz sobie wieczne wakacje (fajnie xD).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budapeszt to fajna sprawa.^^ Ja też lubię siedzieć w domu, ale jeśli siedzę dłużej niż dwa dni to aż mnie trzęsie z nudów i muszę koniecznie wyjść.

      Moje plany na studia z dniem 12 lipca poszły się kochać. Chciałam studiować archeologię na Uniwersytecie Warszawskim, ale z powodu bardzo słabego wyniku z geografii nie przyjęli mnie, a ja nie składałam nigdzie indziej, że chce studiować i teraz mam problem. Wiem tylko, że mam w planach poprawiać maturę z geografii, bo te 35% żąda pomsty do nieba. Będę musiała pójść na jakieś studium, albo do roboty pójść. >.>"

      Usuń
  4. Dopóki rodzice Cię nie wywalą z domu, jest dobrze, nie?
    Powodzenia na poprawkach!
    U mnie jest co robić, bo jedno drzewo się u nas przewaliło i prawie rozwaliło płot, więc bawię się w drwala. Chyba jednak przestanę, bo mam mocno połamane paznokcie i przycięłam sobie palec w drzwiach. To mój sposób na wakacje... xD
    Widzę, że też robisz nocne posiadówki x3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamieni rodziców na dziadków, ale to szczegół. xD
    Połamane paznokcie... znam ten ból. Mnie się często łamią w pracy, bo ja taka sierota jestem, że lekko walne o koszyk i już po paznokciach. >.>"
    Kocham tą polską pogodę, jest tak boska, że aż drzewa i płoty załamują. xD
    Nadrabiam zaległości po wyjeździe, więc się nie dziw, że siedzę do późna. ^^ Ja nocny marek jestem, ale za niedługo i tak się kładę.

    OdpowiedzUsuń