środa, 13 czerwca 2012

Dong Fang Zhi Zi, czy na pewno fake Miku?

Ohayo~!
Tą informacje trzymałam już bardzo długo, gdyż chciałam mieć pełne i pewne informacje. Jednak nic nie dali nowego, więc stwierdziłam, że lepiej będzie jak już powiem to co wiem.

Dong Fang Zhi Zi
Jest to chiński projekt wirtualnej divy. Pojawiła się na swoim pierwszym koncercie w maju tego roku, ale pierwsze wzmianki o niej były już wspomniane w marcu.
Jej imię z grubsza po przetłumaczeniu brzmi Wschodnia Prowincja Jaśmin, albo po prostu Gardenia (wybaczcie tłumaczenie z chińskiego idzie mi jeszcze gorzej niż z koreańskiego).
Wygląda bardzo ładnie, czerwony strój z krótką spódniczką przypominającą różę albo inny kwiat, bluzka o kroju chińskiej tuniki z dość sporym wycięciem w biuście oraz "płatkami" na ramionach i długie czerwone kozaki. Jej fryzura to dwa czerwone długie kucyki.
Więc, co z nią jest nie tak? A no właśnie poszło o jej fryzurę. Wielcy fani pani Hatsuniastej z całego świata oburzyli się i okrzyknęli ją mianem Fake Hatsune Miku mimo, że ma niewiele z nią wspólnego. Wszystkie filmy z jej udziałem na YouTubie dostają najniższe noty oraz powstają filmiki w których Dong Fang Zhi Zi jest bita przez Miku.
Co jest jeszcze ciekawe, nie ma w planach, albo przynajmniej nic nie mówią jeszcze, żeby ona stała się Vocaloidem lub należała do jakiegokolwiek innego syntezatora śpiewu. Prawdopodobnie skończy ona jako hologram występujący na scenie, jeśli anty fani na to pozwolą, ale sądzę, że nie ma nawet o czym marzyć.
Aha i jeszcze jedna rzecz. Dong Fang Zhi Zi nie ma nic wspólnego z Vocaloid China Project. Dla zainteresowanych, którzy sami chcą wyszukać ją w sieci polecam wpisać 東方梔子 (jeśli wam się wyświetla), chinaloid lub fake Miku.
Bawi mnie właśnie to, że poszło tylko o jej fryzurę. Jestem ciekawa co by było jakby miała jednego kucyka, też byłby plagiat? Bo Cul i Iroha mają kucyki i każda ma przybliżony kolor włosów do niej? No proszę, fani Miku już odrobinę przeginają, wszystko musi być porównane do Miku i jak się znajdzie podobny element to  już fake. Eh... dobra to nie forum, ja tylko miałam fakty przekazać xD Ale w sumie czekam na wasze wrażenia o niej.
Jeszcze film z jej koncertu. Ma bardzo śliczny głos, taki miękki i słodki.

To by było tyle. Nadal można pisać jeśli chcecie coś specjalnego, żeby pojawiło się tutaj. Ja nie gryzę, a wręcz chętnie pomogę wyjaśnić parę faktów.^^
Sayo~~

6 komentarzy:

  1. A czy mogłabym prosić o notkę np. o Hagane Vocaloidach? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś o nich pisałam na starym blogu, więc z nią będziesz musiała troszkę poczekać, bo nie chcę nagle wszystkich starych notek przerzucać. Ale nie zapomnę o tobie i o nich napiszę ^^

      Usuń
  2. Mam dość już Miku. Tylko Miku, Miku, Miku...
    To głupie, że o włosy poszło, bo w niczym innym nie przypomina wyżej wymienionej... Szkoda mi biednej Dong Fang Zhi Zi, nie widziałam żadnego dobrego komentarza o niej...
    A ona jest całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale podobno była kreowana na Miku. Ktoś mi to ładnie przetłumaczył ^^". Ale tak czy siak szkoda jej.

      Usuń
  3. Huh? Serio?
    Naprawdę mi jej szkoda.
    Ma ładne oczy, takie... normalniejsze xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są mangowe^^. I szkoda, chciałabym więcej filmików z jej udziałem i całą piosenkę z tego filmiku xD

      Usuń