piątek, 15 czerwca 2012

Gakupo Extend Limited Edition Boxart


Ohayo~!
Mam dla was dwie wiadomości, dobrą i złą. Wiem, że lepiej jest zacząć od złej, ale w tym przypadku zacznę od dobrej, bo będzie miało to wtedy sens.

Fani, a zwłaszcza fanki Gackta mogą ostrzyć sobie pazurki na Extend Gakupo, gdyż pojawi się on w limitowanej wersji boxart'a. Boxart przedstawia cosplay Gakupo wykonany przez jego VP.
Nabyć tą edycję można już teraz, aż do 26 czerwca do 23;00, ale odebrać będzie można dopiero w dniu premiery, czyli 13 lipca. Wersja ta jest o wiele droższa od standardowego, gdyż po za fotografią Gackta, ma zawierać ekstra gadżety. Cena ma wynosić 31290 yenów, czyli nie całe 1350zł.
A teraz zła wiadomość. Nie każdy jednak może zakupić tą limitowaną edycję. Warunkiem nabycia go jest członkostwo w klubie DEARS na oficjalnej stronie Gackta, jednak nie krócej niż od dnia 15 marca tego roku. Jednak jeśli wśród was znajdują się takie osoby, które mogą sobie pozwolić na takie rarytasy lub po prostu jesteście ciekawi zapraszam na stronę, gdzie można dokonać zakupu.

Ah czego jeszcze nie wymyślą^^. Co o tym sądzicie?
To by było na tyle i pamiętajcie o prośbach do mnie. ^.-
Sayo~~

4 komentarze:

  1. Cwane!
    Ci, którzy mają konto od 16 marca a chcą kupić pewnie się wkurzą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki już okrutny los... Ja nawet jakbym miała takie członkostwo, to bym nie kupiła, nie stać mnie ;<

      Usuń
  2. Ja powoli wyczerpuję moje środki (i tak nie mam ich dużo), bo kupiłam sobie figmę Homury Akemi za 300zł.
    Ocipiałam.
    O dziwo, moja mama zaproponowała mi tą figurkę, a na forsie to ja nie śpię.
    Ale powinnam się cieszyć, prawda...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No za taki zakup to ja też bym się cieszyła. Ale 300zł? o,0"

      Usuń