sobota, 2 czerwca 2012

UTAU Ryone Yami

Ohayo!~
Niby czerwiec, a zimno jak w marcu >.>" Ale dobra ja nie Weatheroid, żeby gadać o pogodzie xD

Na życzenie Momo Peach poszperałam trochę o pewnym bardzo słodkim UTAUloidzie ^^.

Ryone Yami
Jest to bardzo specyficzne UTAU. Wygląda bardzo słodko, ma zielone oczy i pół długie czarne z niebieskimi końcówkami włosy oraz z boku jedną krótką kitkę w czerwonej gumce. Najczęściej ubiera się w słodkie sukienki lolitki. Piękny obrazek prawda? Jednak to nie jest kolejna lolicia pięknotka, to trzynastoletni chłopiec, który, według jego stwórcy, chce być dziewczynką. Waży 36 kg i mierzy 158cm. Wydany został 22 kwietnia 2010, ale oficjalnie urodziny obchodzi 5 sierpnia. Lubi noże, krew, psychozy, Greenday i grasowanie do późna w nocy to tak jak ja! xD. Nie lubi pokoju i miłości. Jego relacje z innymi UTAU porównałabym do tych "fejsbukowych rodzin", ale nie będę się o tym rozpisywać (odsyłam do UTAU wiki). Jego atrybutem jest wiosło yaoi.

Jego imię oznacza ciemność, a nazwisko dźwięk smoka. Ma bardzo delikatny głos, który nadaje się do ballad, popowych piosenek, techno i nie wiem dlaczego screamo. Jego dawcą głosu jest desubunny z deviantart.
Yami ma bardzo rozbudowaną historię. Cierpi na amnezję, nie pamięta swojego dzieciństwa z powodu jakiejś traumy. Mimo, że nie lubi miłości w wolnych chwilach poświęca czas dla rodziny i przyjaciół oraz swojemu partnerowi.
Cat Yami i Strong Append Concept Art

Yami posiada wersje cztery appendy Strong, Soft(Cat Yami), Sweet i najnowszą Shota. Śpiewa w języku japońskim i angielskim, ale radzi sobie też z koreańskim (tylko dla wprawnych). Jego VB był zmieniany trzy razy. Wersja Act3 brzmi bardziej dziewczęco, niż Act2 czy oryginalny VB.
Na koniec kilka jego kawałków:
Sis Puella Magica!
I=Fantasy
Francium
Muddy Cloud
Kawazu-ishi  ACT3
Otoko no musume memoraburu feat. Satemaro Shota append
I=Nightmare Strong append
CRAWL Soft append (Cat Yami)
Last Night, Good Night Sweet append
Calalini English

Jak widać najmodniejsze UTAUloidy to te, których nie można określić płci, tj. Namine Ritsu, Yokune Ruko itd. xD
To by było dziś na tyle. Nadal można mnie prosić o różne informacje, ale nie obiecuję, że będą tak ekspresowo jak ta xD.
Sayo~~


2 komentarze:

  1. Och~
    Dziękuję Ci bardzo, nie myślałam, ze tak szybko napiszesz notkę o nim!
    Osobiście uważam, ze ma ładny głos...

    Jeszcze raz pięknie dziękuję!
    ありがとう~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co xD Nie miałam nic do roboty, więc wzięłam go na warsztat xD

      Usuń