niedziela, 24 czerwca 2012

New Desing SF-A2 miki

Ohayo~!
Właśnie się tak zastanawiałam nad tym, jeśli większość firm zaczyna udoskonalać swoje VB na V3 to czy firma AHS zrobi to samo. Na moje pytanie bardzo szybko dostałam odpowiedź.


Otóż zostało postanowione, że wszystkie cztery VB, czyli Miki, Yuki, Kiyoteru i Iroha, zostaną sprzedawane w nowych starter packach, jednak nie będą one miały nowych aktualizacji i nadal będą tylko V2. Mam też dla was niespodziankę od Yosuke Kozaki, otóż szykuje nowy desing dla Miki. Tym razem będzie ona bardziej wyglądała jak robot, gdyż dostała od stwórcy skrzydła. Desing pewnie będzie gotowy w 100% prawdopodobnie kilka dni przed wydaniem nowego starter packa.
Jak wam się podoba nowy strój Miki? Uważam, że jest bardzo słodki i pasuje do jej głosu. Jestem ciekawa czy w przygotowaniu są też może nowe desingi dla reszty. Chociaż dla Kiyoteru jak dla mnie nic nie trzeba zmieniać. ^^"
To by było na tyle.
Sayo~~

4 komentarze:

  1. Jakoś bez zachwytu, powiem ci moja droga...

    by Vajolet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mówię, że jest WOW SUPER EXTRA xD Ale jest śliczny^^

      Usuń
  2. Co jak co, ja myślę, że jest ładniutki.
    Szkoda, że nie będzie ulepszonego głosu...
    Chciałabym usłyszeć Miki Adult albo Whisper :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie AHS woli tworzyć nowe VB, a nie odświeżać stare. Trudno...

      Usuń