czwartek, 21 czerwca 2012

UTAU Namine Ritsu

Ohayo!~
Potworna burza nad stolicą spowodowała, że pół nocy przesiedziałam w łazience z książką. Tak dobrze czytacie boje się burzy. TT^TT 


Dziś znowu będzie powtórka ze starego bloga i Ritsu idzie jeszcze raz na warsztat z pewnego powodu.


Namine Ritsu
Jest jednym z popularnych UTAU z serii Vipperloid. Powstał 12 października 2008. Jego autorzy to Canon,  znana też jako Miko Notoma, jego VP, oraz Zenigame, ilustrator znany też pod pseudonimem Caffein. Jego imię w wolnym tłumaczeniu brzmi fala dźwiękowa.
Ritsu jest sześcioletnim chłopcem z dość sporym biustem i bardzo dojrzałym głosem jak na ten wiek. Niektórzy fani nadal twierdzą, że jest dziewczynką, dlatego przyjęło się mówić do niego w formie żeńskiej, jednak ja nauczyłam się do niego mówić w formie męskiej i niech już tak pozostanie. ^^"
Ma długie rude włosy oraz fioletowo kanarkowe oczy, chociaż w niektórych artach są po prostu tęczowe. Mierzy 156cm i waży 25 ton (75kg  według niektórych fanów). Waży tak dużo ponieważ w piersiach podobno chowa wyrzutnie rakiet. 

Ubiera się w stylu Goth Lolity z małym kapelusikiem z woalką na głowie, często towarzyszy mu jego tęczowy keyboard w kształcie koła. Posiada także drugi oficjalny desing, który jest krótszą wersją pierwszego. Jego atrybut to kapusta pekińska.
Lubi: czekoladowe chrupki i Koreę, natomiast nie lubi Japonii, mimo że z niej pochodzi.
Jego głos brzmi dziewczęco i nadaję się do wysoko brzmiących piosenek, jednak nie zmienia faktu, że jest on chłopcem. 
Jego popularność ostatnio bardzo wzrosła, gdyż został wydany jego najnowszy VB o nazwie Kire. Jest to jeszcze silniej brzmiący VB i w prawnej ręce brzmi jak majstersztyk oraz nie słychać robotycznych potknięć jakie są zazwyczaj u większości UTAUloidów.  Dzięki temu ulepszeniu utrzymuje wysokie noty na Weekly Utau Ranking od dwóch tygodni.

Najpopularniejsze piosenki:
Matryoshka - cover z Kasane Teto
-ERROR - VB Kire
+Reverse - VB Kire
plus bonus dla was, głos jego VP

To by było na tyle. Notkę tą chciałabym zadedykować mojej przyjaciółce Vajolet, ponieważ wiem jak ona go uwielbia. ^^
Sayo~~

6 komentarzy:

  1. Lubię jego głos, ma naturalne brzmienie w niektórych piosenkach.

    Ojej, boisz się burzy?
    Ja też nie lubię kiedy grzmi. Boję się, że uderzy w dom...
    Pamiętam, jak czekałam na parkingu po moim balu tydzień temu, byłam z moją koleżanką i z moim kolegą - było po 22 i nagle zaczęło padać i grzmieć. Oczywiście spanikowałam, krzyczałam, że nie chcę umrzeć, kazałam im wyłączyć telefony i próbowałam ich zaciągnąć pod dach szkoły, ale się nie dali.
    I tak mam opinię osoby, która boi się burzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardziej boje, że we mnie walnie. Kiedyś chyba rok temu, była okropna burza i strasznie błyskało, a ja gdzie byłam w drodze do domu z popsutym parasolem. Tak błyskało, że nie wiem co się działo. Nawet bardzo blisko mnie walnęło, że bałam się ruszyć dalej.
      Inną opowiastką jest, że przed moim blokiem rosły dwie wielkie lipy i jeden duży klon. Piorun zrobił psikus i walną w jedną z lip i się przewróciła, całe szczęście nie na blok tylko na klon.

      Usuń
  2. KOCHAM CIE !! DZIĘKUJE ! DZIĘKUJE ! DZIĘKUJ ! i tak cie ukradnę i tak XD ... Nie serio. Ta rozkimna jest dla mnie ułatwieniem bo teraz przynajmniej mam podstawy do jego stroju. A to duża kombo-pomoc ! Powiedz mi tylko jak kolorystycznie on wychodzi . Bo już nie jestem pewna. Czy on ma na rękawach klawiaturę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkretnie to nie wiem co on ma na rękawkach. xD To samo mają normalne Vocaloidy. Jest to jakiś ekranik z przyciskami... chyba.
      Jeśli potrzebujesz jakiejś konkretnej wskazówki do cosplayu to możesz wzorować się tym: http://origin.kaboodle.com/hi/img/c/0/0/16a/0/AAAADPpt8XcAAAAAAWoGEg.jpg?v=1310182385000
      lub zrób tak jak ta dziewczyna robiąc inny cosplay:
      http://i537.photobucket.com/albums/ff337/Ana__Chan/Haku_Yowane_and_Honne_Dell_by_YumeNi92.jpg

      Usuń
  3. Weź opisz mi jeszcze jego laskę to dam dwa serduszka.

    OdpowiedzUsuń