wtorek, 12 czerwca 2012

Kamui Gakupo Extend

Ohayo~!
Trochę się w ten weekend narobiłam i nawet byłam na koncercie Linkin Park za free^^. 


Wczoraj znalazłam wiadomości o naszym najsłynniejszym fioletowym samuraju. Jego wersja Extend wyjdzie już niedługo. Data realizacji to 13 lipiec i będzie miał on trzy wersje: Power, Wisper i Native.
Ilustracje do artboxa zrobił Kentaro Miura, ale tym razem się postarał. Moim zdaniem teraz twarz Gakupo przypomina teraz bardziej swojego VP Gackta.
Pełne demo, zawierające połączenie wszystkich Extendów, nazywa się NEVER.
Wisper

Native

Power
Więc, który głos się wam bardziej podoba? Jego Wisper jest całkiem całkiem, a przy Power przeszły mnie ciarki^^. Szkoda tylko, że w przeciwieństwie do Gumi ma tylko trzy dodatki, liczyłam na więcej ._."
To by było na tyle.
Sayo~~

3 komentarze:

  1. Tylko na to czekałam~!
    Zaraz przesłucham jego dema, huhuhuhu...
    Dodatki Gumi fajnie brzmią w niektórych piosenkach jak się je dobrze dobierze, mam nadzieję, że z Gakupo będzie tak samo~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się złapie za niego dobry twórca, to zawsze wyjdzie dobrze^^.

      Usuń